No, väsää hetken photoshopillaMME kirjoitti:Ahdetun v6 Ascon kuvien löytäminen netistä voi kestää vaan vähän kauemmin kuin ahdetun Bemunmanninen kirjoitti:Älkääs nyt, kohta sieltä tulee kuvia ja videopätkää todisteena kaikille täytenä![]()
Opel Ascona B 2.0 ohc -> 2.0 ohc turbo -> 2.5 V6 turbo
Tai sitten jätetään tämä tänne todisteeksi virtuaalivirittämisestä...THP kirjoitti:kannattais varmaan poistaa koko topicci kun koko auto on myyty eteenpäin jo vuosi sitten...
Esimerkiksi siitä millaisia projektiesittelyt eivät ole...
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Ei se nyt niin vaikeaa voi olla?KYLÄHULLU kirjoitti:No, väsää hetken photoshopillaMME kirjoitti:Ahdetun v6 Ascon kuvien löytäminen netistä voi kestää vaan vähän kauemmin kuin ahdetun Bemunmanninen kirjoitti:Älkääs nyt, kohta sieltä tulee kuvia ja videopätkää todisteena kaikille täytenä![]()
Ahdettu kutos asco
Ei tosin ole V koneella?
Aliarvioit ilmeisesti foorumilaisten tietämystä? Ei kai nyt kukaan usko kuvia aidoiksi,jos joku virtuaalivirittäjä puhuu v6:sta ja linkittää kuvia r6:staJay_S kirjoitti:Ei se nyt niin vaikeaa voi olla?KYLÄHULLU kirjoitti:No, väsää hetken photoshopillaMME kirjoitti:Ahdetun v6 Ascon kuvien löytäminen netistä voi kestää vaan vähän kauemmin kuin ahdetun Bemunmanninen kirjoitti:Älkääs nyt, kohta sieltä tulee kuvia ja videopätkää todisteena kaikille täytenä![]()
Ahdettu kutos asco
Ei tosin ole V koneella?
En väittänytkään tuota v koneeksi? Enkä myöskään lukeudu kuvanmuokkaajiin kun taidot eivät riitä siihen.MME kirjoitti:Aliarvioit ilmeisesti foorumilaisten tietämystä? Ei kai nyt kukaan usko kuvia aidoiksi,jos joku virtuaalivirittäjä puhuu v6:sta ja linkittää kuvia r6:sta
Mutta eikai se mikään ihme ole että jollain olisi v6 asco kilvissä? Vai onko
kuten sanoin,auto on jo myyty vuosi sitten...turhaan arvotte enää.
tunnen tyypin hyvin ja olen itse nähnyt tämän "projektin" etenemisen.melkein kaikki osat oli jo kasassa mutta kun ei malta tehdä yhtään vekotinta loppuun asti
olisin itsekkin halunnut nähdä ahdetun v6:sen asconan keulilla mutta minkäs teet,moottori oli jo metrin päässä asconasta,lähemmäksi ei sitten päässytkään... 
tunnen tyypin hyvin ja olen itse nähnyt tämän "projektin" etenemisen.melkein kaikki osat oli jo kasassa mutta kun ei malta tehdä yhtään vekotinta loppuun asti
Ex '99 saab 9-3 2.0t "syöksysämpylä" 274hv 396nm
'00 opel omega 2.2i caravan Aut "P.O.S" ~38hv 56nm
'00 opel omega 2.2i caravan Aut "P.O.S" ~38hv 56nm
Pikauusinta:levanen kirjoitti:Eikö olis moden sama poistaa koko topic..?
Tai sitten jätetään tämä tänne todisteeksi virtuaalivirittämisestä...
Esimerkiksi siitä millaisia hyvät projektiesittelyt eivät ole... Kunnon projektissa on ensin tehty ja sitten esitellään eikä niin että ensin esitellään suunnitelmia joita ei ikinä tehdä oikeasti vaan myydään autokin pois ennenkuin päästään edes aloittamaan...

Kadett C, Ascona C, Vectra C, vectra b, astra g CCCbg