Alkaa nyt jo pinna kiristyä sen verran jotta. Jos joku tuntee ilmajoelta MIKA KESKI-HUIKKUa niin ottakaapa minuun yhteyttä tai ilmoittakaa sille että maksaa velkansa tai tullaan hakemaan korkojen kanssa takaisin. Osoite ja kaikki on tiedossa jotta piiloon ei pääse. Ensi kerran kun siellä suunnalla olen kurssilla niin tullaan kylässä käymään jollei rahat ala tilille ilmestyä. olen sen verran vittumainen tyyppi että saattaa tulla kalliit nokka-akselit.
N1kko kirjoitti:En tunne henkilöä kummemmin muutaku nähny pyörivän kylällä.
Kerro vähä lisää? siis oot myyny sille nokka-akselit ja se jätti maksamatta?
Eli otti yhteyttä että tarvii nokka-akselit! Asia selvä, sovittiin että laitan ennakolla matkahuoltoon. Noh, kiireessä siinä unohdin laittaa lähetyslappuun tilinumeron ja maksettavan summan 50€. Ajattelin että eipä mitään, laitoin viestillä tilinumeron että makselee sinne. Ei ole kuulunut mitään eikä vastaa viesteihin eikä puheluihin. Paketin oli kyllä heti noutanut. Summa ei ole iso mutta että mua vituttaa tollaset pennut. Ajelee ilmeisesti b-vectralla. Pitää koittaa soittaa isälleen jos ei muuten tässä hommassa rupea tapahtumaan mitään.
N1kko kirjoitti:Joo sininen B-Vectra. Oli huudellu kylillä että on rahoissa ja on ostellu puskuria sun muuta autoonsa. Että luulis löytyvän noi sunki 50e siltä.
Oli kuulemma kameleontti väriäkin tulossa pintaan , oikeen puhelimessa kehuskeli. joopa joo. Jos on se rekkari numero tiedossa niin voisin tarvita sitä