Astra H
-
johnu_sbc1
- 'Senator'

Siis onko nuo kromikuoret vaihdettu alkuperäisten paikalle? Olin harkitsemassa omaani Irmscherin kromipeilejä, mutta kun kattelin niiden asennusohjetta niin ne tuli liimalla alkuperäisten päälle. Vaikea olis palauttaa ennalleen eli jätin homman... Löytyykö Opelin omasta valikoimasta vaihdettavat kuoret?johnu_sbc1 kirjoitti:peileihin on orkkis mustat kuoret mut pidetään noi nyt kun on muutakin kromia
edit1: PDF asennusohje.
edit2: Tulikohan tässä vastattua itse itselle. Eli tässä nämä Opelin omat peilikuoret. Nämäkö sitten tulee alkuperäisten tilalle? Ovat vielä halvemmatkin...
Insignia Country Tourer 2.0CDTI A 4x4 -16
Astra Enjoy Edition 1.9CDTI Wagon -07
Astra Enjoy Edition 1.9CDTI Wagon -07
-
johnu_sbc1
- 'Senator'

k21 kirjoitti:Siis onko nuo kromikuoret vaihdettu alkuperäisten paikalle? Olin harkitsemassa omaani Irmscherin kromipeilejä, mutta kun kattelin niiden asennusohjetta niin ne tuli liimalla alkuperäisten päälle. Vaikea olis palauttaa ennalleen eli jätin homman... Löytyykö Opelin omasta valikoimasta vaihdettavat kuoret?johnu_sbc1 kirjoitti:peileihin on orkkis mustat kuoret mut pidetään noi nyt kun on muutakin kromia
edit1: PDF asennusohje.
edit2: Tulikohan tässä vastattua itse itselle. Eli tässä nämä Opelin omat peilikuoret. Nämäkö sitten tulee alkuperäisten tilalle? Ovat vielä halvemmatkin...
en muista minkä merkkiset noi kuoret on oliskohan voinut olla in.pro
-
johnu_sbc1
- 'Senator'

-
|vectraman|
- OCF Member 2021
-
johnu_sbc1
- 'Senator'

Kuinka leveät nuo vanteet on?
Entäpä renkaat niiden päällä?
Ottaako/ottiko kiinni kaariin/onko mankeloitu?
Hieno pirssi, voisit koittaa ottaa vain autosi arvoisia kuvia: noksussa on white balance pielessä ni kuvat sinertää
Tuolla BTCF.ssä pojat panostaa kuviin ja on kyllä ilo katsella niitä vaikka ovat muuten siellä ehkä liiankin merkkifanaattisia...
Entäpä renkaat niiden päällä?
Ottaako/ottiko kiinni kaariin/onko mankeloitu?
Hieno pirssi, voisit koittaa ottaa vain autosi arvoisia kuvia: noksussa on white balance pielessä ni kuvat sinertää
Tuolla BTCF.ssä pojat panostaa kuviin ja on kyllä ilo katsella niitä vaikka ovat muuten siellä ehkä liiankin merkkifanaattisia...
-
johnu_sbc1
- 'Senator'

-
johnu_sbc1
- 'Senator'