Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Morjensta, olen yrittänyt hakea foorumilta vastausta ongelmaani, mutten ole löytänyt mitään riittävän varmaa.
Minulla olisi 16SV-koneella varustettu C-Ascona, jonka pakosarja on hivenen ongelmallisessa tilassa. Pihassa seisoisi 13S-koneinen E-Kadetti. Onkohan näiden koneiden pakosarjat siinä määrin yhteneväiset että voisin ottaa Kadetista pakosarjan Asconaan, ja se sopisi lohkoon ja putkeen ihan noin vaan? Tai ehkä näiden autojen osia yhdistelemällä?
Heh, no ei toki pakosarjaa lohkoon, mutta taisitte ymmärtää mistä on kysymys... Kadetissakin on pakoputki kokonaisuudessaan paikallaan, olisikohan siitä apua jos jotain pieniä mittavirheitä tulee eteen?
Kääriäinen kirjoitti:Minulla olisi 16SV-koneella varustettu C-Ascona, jonka pakosarja on hivenen ongelmallisessa tilassa.
Sama täällä, hyvin on ruostunu ainakin yläpäästä ne kiinnityspultit, että milläs meinaat saada ne ehjänä irti...sieltä pakosarjan alapäästä, kun vaihdoin etuputkea, niin pultit sitten nätisti katkesivat toinen toisensa perään niitä irrottaessa, hermoja se kysyy, mitäköhän semmonen pakosarja maksaa uutena, kun ei motonettikaan niitä näytä myyvän ?.....,:roll: