Kysäsin Auto Toivoselta hintaa lohkolämmpärille ja sisäpistokkeelle asennettuna = 440e
Tuntuu aika helkkarin kalliilta. Entiseen Nissan Almeraa maksoi sama paketti hiukan yli 200e asennettuna.
Minkälaisia hintoja ootte itse maksellu ko. operaatiosta?
Autona siis Omega B 2.5 V6 vm-1994
Lohkolämppäri sisäpistokkeella omega 2.5 V6
Re: Lohkolämppäri sisäpistokkeella omega 2.5 V6
pari vuotta sitten laitatin omaan tuonti omppuuni (Omega B 2.5 V6 vm-99) lämppärin, sisäpistokkeen ja vetokoukun yhteishintaan 450€. Joten aika kalliilta tuntuu Toivosen hinta.Chris kirjoitti:Kysäsin Auto Toivoselta hintaa lohkolämmpärille ja sisäpistokkeelle asennettuna = 440e
Tuntuu aika helkkarin kalliilta. Entiseen Nissan Almeraa maksoi sama paketti hiukan yli 200e asennettuna.
Minkälaisia hintoja ootte itse maksellu ko. operaatiosta?
Autona siis Omega B 2.5 V6 vm-1994
Letkulämmitin ehdottomasti, jos saatavilla on.Chris kirjoitti:Tommosta en tiennytkään. Minkäslaista eroa näillä kahdella lämppäri vaihtoehdolla on, lämmitys teho ja hinta? Kumpaa kannattaa harkita??Woody kirjoitti:Ja jos nussitaan pilkkua, niin omppuunhan laitetaan joko letkulämmitin tai säteilylämmitin öljypojhan kylkeen.
-Chris
Tulee vesiletkuun = lämmittää veden (ja on hyvä/tehokas)
Säteilijä tulee öljypohjaan = yrittää lämmittää hieman öljyjä. (on toki huomattavasti tyhjää parempi kylmäkäynnistyksissä)
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta