Mokoman kellon takia hitosti sälää.. (B-Omppu)

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Timotee
'Diplomat'
'Diplomat'

Mokoman kellon takia hitosti sälää.. (B-Omppu)

Viesti Kirjoittaja Timotee »

Purkasin karvalakki B-Omegan kellon ja lämpötilanäytön ja katsoin mitä ne on syönyt. Pirun iso piirilevy mokomien takia. Lisäks alapuolella on "tyhjä" paikka missä kuuluis kai olla jotain varoitusvaloja mutta eipä tuossa niitä ole. Merkkivalojen kuvat on joku iskarin näköinen, toinen mikä viittaa kai jarruihin ja kolmannessa on hammasrattaan sisällä huutomerkki.
Mistä ne siis varoittais?
Aattelin alkujaan että jos ton pelkän näyttömokkulan sais irti niin olisin sijoittanut sen muualle.
Kuva
liteFun
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja liteFun »

Oon jossain nähny merkin jossa hammasrattaan sisällä huutomerkki. En muista mihin se liitty, itelle tulis mieleen joku vaihteiston öljynvähyydestä tms ilmottava juttu.
Iskarikuvasta mulle tulis mieleen varotusvalo jos ois sellaset iskarit mitä voi säätää... Jos vaikka iskareitten öljy tai ilma vuotaa pois...
Minkälaisia lisävarusteita on tehtaalta ollu saatavilla B-omppuun? Mainitseeko auton manuaali mitään laitetta mikä uupuis?
Timotee
'Diplomat'
'Diplomat'

liteFun kirjoitti:Oon jossain nähny merkin jossa hammasrattaan sisällä huutomerkki. En muista mihin se liitty, itelle tulis mieleen joku vaihteiston öljynvähyydestä tms ilmottava juttu.
Iskarikuvasta mulle tulis mieleen varotusvalo jos ois sellaset iskarit mitä voi säätää... Jos vaikka iskareitten öljy tai ilma vuotaa pois...
Minkälaisia lisävarusteita on tehtaalta ollu saatavilla B-omppuun? Mainitseeko auton manuaali mitään laitetta mikä uupuis?
Tuostahan siis uupuu kaikki.
GL, jossa on ohjaustehostin ja automaattinen ilmastointi. Ihan ei sentäs tarvi käyntiin veivata..
Juge127
OCF Staff
OCF Staff

Viesti Kirjoittaja Juge127 »

Automaatti lootaanhan tuo huutomerkki rattaan sisällä liittyy.

Oliko sulla merkki valoa missään noissa paikoissa?
Ascona B - Manta B - Manta B - Omega B2 - Rekord - Rekord E2 - Vectra A2
Timotee
'Diplomat'
'Diplomat'

Juge127 kirjoitti:Automaatti lootaanhan tuo huutomerkki rattaan sisällä liittyy.

Oliko sulla merkki valoa missään noissa paikoissa?
Ei, pelkät tyhjät paikat.
Vastaa Viestiin