tuli sitten laitettua b-ascon/mantan kojelauta kadettiin:
ja jäi vielä tilaakin mittariston ja ratin välille :
leikkasin tuon keskeltä poikki,kavensin sitä n.60mm ja muoviosista joutui leikkelemään ja hiomaan tavaraa pois vähän sieltä sun täältä.ei ollut mikään ihan helppo sovitettava kun kaikki kiinnikkeet joutuu taikomaan tyhjästä mut kyllä se nyt suurinpiirtein istuu paikalleen.toki tuossa on vielä pientä hienosäätöä ja pitää jotain keksiä tuohon vinyylin liitoskohtaan.
Hyvältä se näyttää Tosin toi mun mittaristo täytyy maalata kyllä ennen kuin vaihtaa sen Mantaan, on meinaan edellisen omistaja hieno tuunaus Hyvä että löyti tämänkin kojelauta uuden kodin, kun mun Mantasta sai lähtöpassit
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Ville kirjoitti:Hyvältä se näyttää Tosin toi mun mittaristo täytyy maalata kyllä ennen kuin vaihtaa sen Mantaan, on meinaan edellisen omistaja hieno tuunaus Hyvä että löyti tämänkin kojelauta uuden kodin, kun mun Mantasta sai lähtöpassit
Onks teillä Mikkelissä joku kommunistitouhu , kun toisten tavaraa hyväksi käytetään
Älä tee niin äkkiä valmista, ku muut jää junasta
KADETT GT/E kirjoitti:
Onks teillä Mikkelissä joku kommunistitouhu , kun toisten tavaraa hyväksi käytetään
Älä tee niin äkkiä valmista, ku muut jää junasta
...joo...meillä on tallilla sellanen meininki että ensin ruuvataan into päällä osat kiinni autoon ja lopputulosta katellessa huomataan että mitä vittua...kenes osia nää onkaan
pakko koittaa nyt saada jotain aikaan kun ei tiedä tuoko mitä talvi tuo tullessaan ,jos taas tulee samat vaivat ku viime talvena ni sit ei taas pysty tekee mitään .
unique kirjoitti:Melko mielenkiinnolla jaksanu seurata tätä rojektia..mielipiteitä riittäs kyl
anna tulla vaan,sana on vapaa niin positiivisille kuin negatiivisillekin mielipiteille .silti ne ei vaikuta suunnitelmiini koska yritän tehdä tuosta itselleni mieleistä.valmistuuko koskaan...vaikee mennä sanomaan mut yritystä ainakin on kovasti.meinaatkos että tälle käy kuin tuolle toiselle saman sortin rakennelmalle?
gse70 kirjoitti:
Eihän tuossa nyt enää ole jäljellä kuin se hauskin osuus eli koneen rakentaminen. (+vähän muutakin näperrystä )
Vetää pian ässän hihasta, että kone on jo valmiiksi rakenneltuna.
omassa mielessä se on tehty jo moneen kertaan ,todellisuudessa puuttuu vielä joitakin osia.lähiaikoina varmaan menee lohko hoonattavaksi ja männät venttiilikolojen koneistukseen.ei oo mitään kiirettä ton koneen kanssa kun tossa korissa on vielä isosti hommaa kun myös takalattia tulee irtoamaan.pitää nyt vain ensin tehdä tuo rintapelti valmiiks.tuo kojelaudan sovitus oli vain tollanen välihomma kun ei päässyt oikein muuta tekemään .
omega16T kirjoitti:...korissa on vielä isosti hommaa kun myös takalattia tulee irtoamaan.pitää nyt vain ensin tehdä tuo rintapelti valmiiks.tuo kojelaudan sovitus oli vain tollanen välihomma kun ei päässyt oikein muuta tekemään .
Tuu täältä hakemaan kori niin ei tarvi jumpata sen takalattian kanssa ja saat sen etupäänkin geometriankin paremmaks
Hezzu kirjoitti:
Tuu täältä hakemaan kori niin ei tarvi jumpata sen takalattian kanssa ja saat sen etupäänkin geometriankin paremmaks
kun ois aikasemmin tienny niin olisin sen varmasti hakenukkin,teen nyt sitten tuosta kun oon jo alottanu.nuo ylätukivarsien kiinnitykset tulee varmasti vaihtamaan paikkaa,on ne sen verran vitullaan ,ei tuossa nyt muuten niin mahottomasti tarvi muuta korjata omiin tarpeisiin.toisekseen mulla on muut syyt nostaa tuota takalattiaa ylemmäks kuin linkit,hetken aikaa niitten tekoa mietin mutta pidän kuitenkin alkuperäiset systeemit koska niillä pärjää kyllä kipsikäsien lajissa hienosti.