Astra G nykii

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
Kasa
'Senator'
'Senator'

Astra G nykii

Viesti Kirjoittaja Kasa »

Morjens!

Tuossa muutama päivä sitten alkoi Astramme (1.8 2001) nykimään liikkeelle lähdettäessä. Nykimistä ilmenee sekä 1 ja 2 vaihteilla kierrosten ollessa 1000-2000. Alussa luulin, että nykiminen johtuu liukkaudesta ja sen myötä luistoneston aiheuttamasta pätkimisestä, mutta näin ei sitten ollutkaan vaikka ilmiö on hyvin samanlainen eli tyyliin: on pitoa --> ei ole pitoa. Muilla vaihteilla ja korkeimmilla kierroksilla nykimistä ei ilmene...ainakaan vielä.

Eli mistäköhän tämä voisi johtua? Itse veikkaan jotain sytytyksenohjaussysteemiä tms., mutta sitten tuli vaan mieleen, että jos semmoinen alkaa sanomaan itseään irti, niin eikös se mene sitten laakista? Kengurubensan mahdollisuuttakin mietin, mutta samasta paikasta on tullut tankattua. Nää on ainakin mulle henkimaailman juttuja et :evil: sentään. Mitäköhän palstamme viisaat tietäjät sanoisivat asiasta? Niin ja mitä tommonen laatikko vaihdettaessa (jos tarvii) kustantais ja pystyykö vaihdon itse tekemään?
"Mikään kasvu rajallisessa maailmassa ei voi olla rajatonta" - Gro Harlem Brundtland
Vastaa Viestiin