eli tuli tilattua B vectraan uudet etu iskarit merkiltään bilsteinit, niin sieltä tuli tuollaset vaihdettavat patruunat, ja ku otin tänään alkuperäisen iskarin irti niin ei siihen mitään sisuksia saa vaihettua perkele yks clubilainen veikkas et mulle ois myyty A vectran tolpat... minkäs laisia iskareita muut on pistäny tällaseen autoon?
vitutta ku ei ikään oo ensimmäisellä kerralla oikeet osat ja ku joutuu ajaan vielä 80km suuntaan et jos meinaa jotain tehä ku on talli niin kaukana
nii ja autohan oli vectra B 2,0 -00
Opel Vectra -00 2,0
Opel kadett D
Opel Senator -78 3,0E
vw kolffi varkku -94
jaa, no joo ku mulla näky olevan monroen refleksit.... eli onko teillä vanha iskari katkastu ja laitettu uusi patruuna vaan sisälle? mites kiinitys sitten? nuissa bilsteineissä oli sellanen iso mutteri yläpäähän, mutta jos tuon vanhan iskarin katkasee ja laittaa uuden patruunan sisälle niin sitä ei saa kiinni millään, bilsteineiissä ei ollu ees kierteitä ala päässä että sais pohjasta pikku pultilla kiinni, jossaki oon nähny sellasen kiinityksen... no iskarit viety takas liikkeeseen ja lupas selvittää et oliko ne väärät... meinasin jo eilen katkasta tuon vanhan iskarin mut en tohtinu ku jos ei oiska menny sisälle niin ois auto jääny talliin....
Opel Vectra -00 2,0
Opel kadett D
Opel Senator -78 3,0E
vw kolffi varkku -94
No monroen reflexit on tarvike iskarit eli niihin ei saa niitä bilsteinejä laitettua.
Ne bilsteinit käy vain alkuperäisiin tolppiin.
Eli akuperäiset on purettavaa mallia,joten iskarit on varmaankin oikeat.
Tarvitset vain jostain alkuperäiset tolpat että saat ne bilsteinit alle.