omega 3000 -95 uusia kuvia s.2. Myyty
Niinpä juuriJuheksi kirjoitti:Etenee mutta hitaasti.... Eihän kellään ois myydä Ladan kardaania. Vois meinaan ainaki mitta riittää...
-Mikä vittu saa ihmisen ostamaan aina vaan lisää opeleita
-Insignia 4x4 OPC -14
-Astra h gtc 2.0t -06
-Astra J -11 1,4t -10
-Omega 2,5 v6 -94
-kadett sedan bee x4
-Insignia 4x4 OPC -14
-Astra h gtc 2.0t -06
-Astra J -11 1,4t -10
-Omega 2,5 v6 -94
-kadett sedan bee x4
onko ihan 100% varmuudella sama senu...tossa vaan reilu kuukaus takaperin törmäsin muissa merkeissä yhteen mikkeliläiseen vanhempaan äijään joka mainitsi omistavansa sen tapsa kansan entisen senun?madi kirjoitti:hö viimeksi launtaina olin
piti vaihtaa ex tapsa kansan senusta perä b omegaan
se o muuten ny purettu ja otettu tekniikka monzaan
Todennäköisesti väärässä.
-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti:
Häh, eikö tuo olekaan se Kansan entinen senaattori?: http://www.nettiauto.com/1468964
Ompas niitä jo paljon
Muistelin vaan että Sutiilla joskus laittoivat siihen tuollaisen Irmscherin maskin ja lisäpalan vakiopuskuriin. Aidon tunnistaa ainakin siitä että sillä on ajettu yli 400tkm ja tuollainen musta se oli.
Ompas niitä jo paljon
Muistelin vaan että Sutiilla joskus laittoivat siihen tuollaisen Irmscherin maskin ja lisäpalan vakiopuskuriin. Aidon tunnistaa ainakin siitä että sillä on ajettu yli 400tkm ja tuollainen musta se oli.
Omega 3.0 Sport -00 "irmscher", Omega 3.0 Sport -99 "irmscher", Omega "3.0 DTI" -02, Omega 2.5 TD -00, Omega MV6 -98, Omega 3000 -87, Omega 3000 24v -91
kyllä oon varma rekkari oli TGA-135 ja hansikaslokerosta löytyi vanhoja lappuja Kansan Viihde Oyomega16T kirjoitti:onko ihan 100% varmuudella sama senu...tossa vaan reilu kuukaus takaperin törmäsin muissa merkeissä yhteen mikkeliläiseen vanhempaan äijään joka mainitsi omistavansa sen tapsa kansan entisen senun?madi kirjoitti:hö viimeksi launtaina olin
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
nyt olis tekniikka paikallaan ja koeajolla käyty.....
sutii.....
pikku vaikeuksia oli taas matkassa mutta nekin on lähes kaikki voitettu.....

ensi viikolla jos saapuisi postissa/noudettuna etu/taka helmat ja katto/takalippa pääsis laittaan valmiiksi

pikku vaikeuksia oli taas matkassa mutta nekin on lähes kaikki voitettu.....
ensi viikolla jos saapuisi postissa/noudettuna etu/taka helmat ja katto/takalippa pääsis laittaan valmiiksi
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
mä taidan olla pöhlö
jees,no tiedämpähän sit ainakin sen että se äijä kusettimadi kirjoitti:kyllä oon varma rekkari oli TGA-135 ja hansikaslokerosta löytyi vanhoja lappuja Kansan Viihde Oyomega16T kirjoitti:onko ihan 100% varmuudella sama senu...tossa vaan reilu kuukaus takaperin törmäsin muissa merkeissä yhteen mikkeliläiseen vanhempaan äijään joka mainitsi omistavansa sen tapsa kansan entisen senun?madi kirjoitti:hö viimeksi launtaina olin
Todennäköisesti väärässä.
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
muutama kuva maalatuilla helmoilla....

auto on myytävänä..... meille tarpeeton, noita kulkineita on jo 4ajokuntoista tuossa pihassa.....
-> http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1512380

auto on myytävänä..... meille tarpeeton, noita kulkineita on jo 4ajokuntoista tuossa pihassa.....
-> http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1512380
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
mä taidan olla pöhlö