VauxOmega

Esittele Opel-projektisi tai autosi
Makke's G
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Makke's G »

salamanteri kirjoitti:Terve!
Mikäs on kun ei vieläkään kuulu rahoja takavaloista ja paneeleista?
Koita nyt pikkuhiljaa hoitaa toi asia kuntoon!!!!
Harmi kun pitää tätä kauttaa hoitaa asiaa, mutta kun et vastaa yhteydenottoihin!!!
T:Sakke
Kännykkä varastettiin, muutin jne.. "selityksiä" mut en ole ollut vedättämässä, mutta joskus asiat menee päin vxttua! Sorry
Mut oikeesti soita mulle 044-945 1249 ja hoidetaan asia kuntoon heti.

Terv, Makke
autoharrastusta...
Makke's G
'Kapitän'
'Kapitän'

Re: velat

fafa65 kirjoitti::( et taida saada tuolta hepulta rahojasi :( valitettavasti kokemusta on!!!!
Kerro mistä kokemuksia? En käsittääkseni ole velkaa kuin "Salamanterille" määrätyt 150 eken osat ja nekin velkaa vain ikävien sattumien kautta. Faktaa kehiin tai suu kii!
autoharrastusta...
Makke's G
'Kapitän'
'Kapitän'

Passe kirjoitti:joo ette tule saamaan mitään ku mun mielestä siel oli huutokauppa pääl taitaa makkella olla kunto kohalla nyt näin PIKKU LINNUT LAULO... mut voi olla et olen vääräs :roll:
Lohja, joo joo tiedetään!!! Ja oot sitten ihan vääräs, joten se siitä aiheesta!
autoharrastusta...
Makke's G
'Kapitän'
'Kapitän'

Jeps, auto edennyt hiljalleen, kunhan työt antavat periksi. Muuttokin teki sen, että ei sitä tallissa asuta.
Mutta jos jollakulla olis myydä B Senun etuoven sisäavauskahvat ja niiden pohjat, niin ostan pois.
Soitelkaa... 044-945 1249

Ja btw, jos on jotain muutakin ihmettelemisen aihetta kuin tää mun auto, niin ottakaa yhteyttä suoraan, ei välikäsienkautta kuultu juttu kuiteskaan vastaa rehtiä face to face juttua.

Tää etenee, mut omaansa tahtiin, taloremontin ja töiden ohessa. Päivät Koneen hissejä, illat erästä ex-koulua jos aikaa jää tulee autot... ja kaiken välissä on myös emäntä, lapset ja lemmikit ja ystävätkin. ;)
autoharrastusta...
Makke's G
'Kapitän'
'Kapitän'

Astvec kirjoitti:Todella hienoja autoja näkyi löytyvän tuolta Makke's Garagen sivuilta. Mielestäni tässä keskustelussa on vaan ruvettu hieman turhan henkilökohtaisia asioita näin julkisesti puimaan...
Kiitos paljon! :) Elämä näet heittelee ja just mennä vkonloppuna vietettiin 40 v. bileet, eli siihen aikaan mahtuu jos jonkinlaista. Ja mun Garagenkin sivut päivittyvät taas jatkossa kunhan kaikelta muulta sille aikaa erkanee.
autoharrastusta...
Makke's G
'Kapitän'
'Kapitän'

Tiedoksi sen verran vielä vaan, että tää "Iso-Öykkäri" ei ole ikinä multa mitään renkaita tilannu. Ja toisekseen tää sama jamppa kirjoittaa ties millä nicillä muualla mm. nicillä "poskisolisti". Joten antaa sen asian olla ja kuittaan olan kohautuksella pois!

Mut "Salamanteri" on saataviaan vailla, se on totta ja olen siitä hyvin pahoillani. Maksun hoidan pois korkojen kera; se nyt on selvä. Ei ole vaan yhteydet pelanneet (syy mun), mutta ehkä tää tästä ratkeaa jo viimein. Eiks vaan?! :)
autoharrastusta...
ZuGu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ZuGu »

Hienohan tuo on mutta hiukka pisti ihmetyttään noi kittaukset... Ainakin kuvista näytti et kitti vedetty kontin raon yli ja sitten takaposken kittaus menee takavalon päälle?
Vectra B2 2.0DTI -00
ex-Vectra B2 Z22SE Elegance Voyage -01 Irmscher-line http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=143788
ex-Ascona B -78 "busbil" http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=157614
Makke's G
'Kapitän'
'Kapitän'

Tiedoksi et "Salamanteri" sai 140 e hintaan sovituista osista 160 ekee. Erotus olkoon viivästyskorkoa. Mut harmittaa ne matkassa hukkuneet etuovipaneelien kahvojen sisäpohjat.
autoharrastusta...
Makke's G
'Kapitän'
'Kapitän'

ZuGu kirjoitti:Hienohan tuo on mutta hiukka pisti ihmetyttään noi kittaukset... Ainakin kuvista näytti et kitti vedetty kontin raon yli ja sitten takaposken kittaus menee takavalon päälle?
Kaikki saumat on ensin tinattu... toki!;)

Kittaus menee varmaan valojen päälle, mut kaikki hiotaan pois kun kuitenkin kaikki maalataan uusiksi yms. Eli, sinne ei tuu sauman saumaa ja siks on pakko kitata vähän yli, jotta ei tuu vekkejä. Ja pakko kittailla ja tinata yli ns. normin, jotta tulee kokonaisuus ilman sauman saumaa. Ja lopulta ainuut saumat on etuovissa ja konepellissä.

PS. Ja exodus perinälle!!! "Salamenteri" sai rahanansa, 20 ekee annoin viivästyksestä ja samalla toivon että ne lähetetyt etuovienkahvojen pohjamuovit löytyy jostain, sillä mulla niitä ei ole.

Kyl tää tästä, ehkä ens kesäksi liikenteessä jos ei meikällä töissä "Koneeta" liikaa!
autoharrastusta...
ZuGu
'Diplomat'
'Diplomat'

No nythän mä hokasin! Eli kontin luukku jää pois käytöstä.. Mietinkin tällaista vaihtoehtoa mut vaikutti hiukka oudolta.. :roll:
Vectra B2 2.0DTI -00
ex-Vectra B2 Z22SE Elegance Voyage -01 Irmscher-line http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=143788
MME
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja MME »

ZuGu kirjoitti:Hienohan tuo on mutta hiukka pisti ihmetyttään noi kittaukset... Ainakin kuvista näytti et kitti vedetty kontin raon yli
No samanlailla ne näky Boydin customi pajalla tekevän,kun tossa Discoveryltä kattelin. Että ei se nyt ihan harrastelijamaista ole rakojen yli kitata...
ZuGu
'Diplomat'
'Diplomat'

MME kirjoitti:
ZuGu kirjoitti:Hienohan tuo on mutta hiukka pisti ihmetyttään noi kittaukset... Ainakin kuvista näytti et kitti vedetty kontin raon yli
No samanlailla ne näky Boydin customi pajalla tekevän,kun tossa Discoveryltä kattelin. Että ei se nyt ihan harrastelijamaista ole rakojen yli kitata...
Menee hiukka OT:ksi mut eihän se siitä tee "oikeaoppista" jos joku telkkarissa tekee niin.. Ja vaikka oliskin tehny monta sataa autoa ja kokemusta kymmeniä vuosia.. Esimerkiksi pellin oikomisessa lämmön avulla on ennemminki saanu nauraa millaista touhua.. Saati sitten ku vouhottavat joissain sarjoissa "hienosta" nyppäristä (sanotaan norsupyssyksi, sellainen vihreä ison "pyssyn" näköinen jolla hitsataan nauloja pellin pintaan) joka on uusi ja mahtava laite pienien lommojen nostamiseen. Todellisuudessa tuostakin laitteesta on luovuttu jokaisessa peltikorjaamossa jossa olen ollu töissä tai käynyt.
Itse en ole maalari ja siitä alasta vaan suppea koulutus ja tyylejä nyt on varmaan useita.. Ja tässä tapauksessakinhan ei ollu kyseessä että olisi rakoon vedetty kitti vaan luukku hitsattu ja tinattu umpeen..
Vectra B2 2.0DTI -00
Juho M-P
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Juho M-P »

Makken projekteja seuranneena voin todeta, että jos joltain peltihommat onnistuu niin häneltä...

Joten luulen että mies tietää mitä tekee. 8)
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
vivamanTT
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja vivamanTT »

Juho M-P kirjoitti:Makken projekteja seuranneena voin todeta, että jos joltain peltihommat onnistuu niin häneltä...

Samaa epäilen myös minä 8)
Vauxhall Magnum 2d 2300 -75
Vauxhall Firenza 2300 -71
Vauxhall Viva Hc 3d 1159 -73
ZuGu
'Diplomat'
'Diplomat'

Juho M-P kirjoitti:Makken projekteja seuranneena voin todeta, että jos joltain peltihommat onnistuu niin häneltä...

Näin katselin itsekkin että ennenkin rakenneltu. Tarkoitinkin vain ja ainostaan nyt tuon MME:n postauksiin tuota mitä kirjoitin tuosta tv taidoista, en enää tähän autoon liittyen.. Karkas sitten ot:n puolelle niinkuin alkaa tämäkin..
Vectra B2 2.0DTI -00
Vastaa Viestiin