Omega B angel eyet?
-
Little-Teddy
- 'Kadett'

Omega B angel eyet?
Eli onko kukaan ikinä löytänyt että saisiko tuollaisia edes ulkomailta? pitkällisen googletuksen jälkeen masennuin kun ei löytynyt. täytyy ilmeisesti tyytyä niihin kirkkaisiin xenon-lookkeihin kun noilla mustaksi maalatuilla valoilla ei enää oikein näe kun alka pimeys tulemaan :/
Re: Omega B angel eyet?
et kai sentäs pitkien heijastin pintoja maalannu? meinaan mulla näkee ihan normaalisti. on tosin orggis hellan umpiotLittle-Teddy kirjoitti:Eli onko kukaan ikinä löytänyt että saisiko tuollaisia edes ulkomailta? pitkällisen googletuksen jälkeen masennuin kun ei löytynyt. täytyy ilmeisesti tyytyä niihin kirkkaisiin xenon-lookkeihin kun noilla mustaksi maalatuilla valoilla ei enää oikein näe kun alka pimeys tulemaan :/
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
-
Little-Teddy
- 'Kadett'

Re: Omega B angel eyet?
Maalasin valojen sisältä ne ylimääräset pinnat, ja sitte lampun lasin. mun mielestä tosi nätit, mut kaipa noillakin tottuu ajamaan ;D eli tollaset -> http://www.uusikaupunki.fi/~arisalo/Omppu/DSC00061.JPG_Ari.I_ kirjoitti:et kai sentäs pitkien heijastin pintoja maalannu? meinaan mulla näkee ihan normaalisti. on tosin orggis hellan umpiotLittle-Teddy kirjoitti:Eli onko kukaan ikinä löytänyt että saisiko tuollaisia edes ulkomailta? pitkällisen googletuksen jälkeen masennuin kun ei löytynyt. täytyy ilmeisesti tyytyä niihin kirkkaisiin xenon-lookkeihin kun noilla mustaksi maalatuilla valoilla ei enää oikein näe kun alka pimeys tulemaan :/
-
Little-Teddy
- 'Kadett'

Mikset maalaa niitä täysin mustiksi jos tärkeämpää on ulkonäkö kuin valoteho?
Ja kai maalaat ne luometkin valkoiseksi että erottuvat mustasta taustasta?
Ja kai maalaat ne luometkin valkoiseksi että erottuvat mustasta taustasta?
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
-
Little-Teddy
- 'Kadett'

-
Little-Teddy
- 'Kadett'

-
Little-Teddy
- 'Kadett'

-
Little-Teddy
- 'Kadett'

Tädää! muistin! Tuli taas todistettua tuo valoteho. Ajoin turusta kotiin (about 100km) koko matkan pitkät päällä, ja kukaan ei huomannut että on pitkät päällä
No, täytyy kyllä myöntää että harmitti kun osalla vastaantulijoista oli lyhyet puolet paremmat ku mun pitkät. Mut elämä on.
Kuva: http://www.uusikaupunki.fi/~arisalo/Omppu/DSC00139.JPG
Kuva: http://www.uusikaupunki.fi/~arisalo/Omppu/DSC00139.JPG