2.2i farkku-Vectran bensankulutus

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
micco72
'Agila'

Viesti Kirjoittaja micco72 »

Olen arpomassa 2.2i ja 2.0DTI farkku-Vectran välillä. Onko kokemuksia bensakoneen kulutuksesta. Vie ilmeisesti huomattavasti enemmän kuin 2.0i bensakone.
Millaisia kokemuksia 2.0DTI farkusta??
-mikko-
Garlo Gee
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Garlo Gee »

Hyviä on kokemukset 2.0 DTI 74kW:n koneella olevasta Vectra Farmari mallisesta Ooppelista.
Eilen oltiin katsastuksessa ja setä kiitteli, kun tultiin käymään. Etuovella se löi jo leiman rekisteriotteeseen ja tuumas, "et juodaan kahveet ja katellaan vähän, ku ei näitä joka päivä pääsekkään ihailemaan".
Kulkee muuten taas Suomen suvessa helposti alle 5L/100km. Tosin toi pakoputken kolina vaivaa vaan vieläkin!
severi
'Kapitän'
'Kapitän'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja severi »

Mulla toi 2.2 16V ecotekki nielee enemmän kaupunkiajosta koostuvassa ajossa 8.6 litraa sataselle.

Alla on tosin G Astra...
Ceeray
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Ceeray »

Joo , mulla 2.2 kone kans alla ja matka ajossa 7.3 keskikulutus, sekalainen mukaan laskettuna menee siihen 8.5 l/100km . Talvella tippa enemmän.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Ceeray on 2003-04-26 19:49 ]</font>
veku
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja veku »

Ja mulla on kanssa dti vectra farmari.
Itse kanssa puolitoista vuotta sitten arvoin että valitsenko 2.0-2.5 bensan vai dti koneisen vectran.No päädyin lopulta dti vehkeesen koska vuotuinen ajomäärä on 25-30tkm.Autoon olen ollut tyytyväinen,vaikka vuotavat suuttimen o-rankaat sekä vuotavat p-aineen putket välillä raastoivat hermoja ,no onneksi ne nyt vaihdettu ja edessä pitäisi olla mukavia kilometrejä.
Kulutus pyörinee siellä 5-6.5 litran välillä.
Kiva kapistus kaiken kaikkiaan eli suosittelen sullekin :smile:
Vastaa Viestiin