Xenon kimppatilaus
Kaverille just tänään puhuin, että tilattiin kimpassa xenoneita Kiinasta ja sai halvalla. Kiros vaan että ois voinu lähtee mukaan. Tarviikin soittaa sille heti, että nyt on mahkut tilata 
Homma toimi viimeksi todella hienosti, kiitokset vielä Kaitzu:lle
Tänään sain Vecculin leimattua ja ehkä nyt viikonloppuna vois asenella
Homma toimi viimeksi todella hienosti, kiitokset vielä Kaitzu:lle
Tänään sain Vecculin leimattua ja ehkä nyt viikonloppuna vois asenella
MB W201 190D OM605 powered with Holset
No kerrotaan nyt tästä takuuasiastakin kun unohtui mainita. Eli tuotteella on vuoden takuu ja minun kautta osien vaihdot joko heti/mikäli varaosat loppu niin sit pienellä viiveellä.calluman kirjoitti:Joo sieltä määki mutta jospa ne takuuhommat pelais vaivattomammin.wenski kirjoitti:ja mulle just tänään tuli katuautosta kyseinen sarja![]()
. olis taas säästäny euroja jos olis tienny......
Tosin en tiedä onko se etu tuon hintaeron väärti.
Näiden myymieni sarjojen takuuhomman hoidan, jos tulee viallisia niin yksikkö/hehku mulle(omalla kustannuksella) ja lähetän tarkastuksen jälkeen(omaan piikkiin) joko omasta varastosta uuden tilalle tai sit kun saan valmistajalta uuden tilalle. Riippuu aina sit tapauksesta, mutta olen varautunut osittain tälläisiin..
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
Aivan no sitten pitää viel kysyä kaveri mukaan. Eli enköhän laita sulle sitten huomenna priva viesti H1:stä ja H7:sta.Kaitzu kirjoitti:Tää on uus tilausOmenalimu kirjoitti:Onkos siis nää sarjat jo mennyt vai vieläkö ois tilaa tilaukseen? edellisessä olin mukana, mutta nyt tua Calibra sanoi minulle että se haluaa pitkiin myös xenonit.
Irmscher DTM Edition Coupe -03
HUOM!
AIKATAULUMUUTOS TILAUKSELLE, KIINASSA KANSALLINEN VAPAA 1.10 ALK. JOTEN JOUDUN AIKAISTAMAAN TILAUSTA TAI VAIHTOEHTOISESTI MYÖHÄISTÄÄN VIIKOLLA. ILMOITAN TARKEMMIN MYÖHEMMIN ALKUVIIKOSTA...
ÄLKÄÄ VÄLITTÄKÖ ISOISTA KIRJAIMISTA, TARKOITUS EI OLE HUUTAA
AIKATAULUMUUTOS TILAUKSELLE, KIINASSA KANSALLINEN VAPAA 1.10 ALK. JOTEN JOUDUN AIKAISTAMAAN TILAUSTA TAI VAIHTOEHTOISESTI MYÖHÄISTÄÄN VIIKOLLA. ILMOITAN TARKEMMIN MYÖHEMMIN ALKUVIIKOSTA...
ÄLKÄÄ VÄLITTÄKÖ ISOISTA KIRJAIMISTA, TARKOITUS EI OLE HUUTAA
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
- VecculiOoppeli
- OCF Member 2017
-
-=TeePee=-
- 'Kapitän'

Jokos laitetaan sullekin lisää valoa Piippeliin(niinku tyttö meillä välillä Opel sanan sijasta ilmoittaaOmenalimu kirjoitti:Aivan no sitten pitää viel kysyä kaveri mukaan. Eli enköhän laita sulle sitten huomenna priva viesti H1:stä ja H7:sta.Kaitzu kirjoitti:Tää on uus tilausOmenalimu kirjoitti:Onkos siis nää sarjat jo mennyt vai vieläkö ois tilaa tilaukseen? edellisessä olin mukana, mutta nyt tua Calibra sanoi minulle että se haluaa pitkiin myös xenonit.
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]