Dantez kirjoitti:no bonus mättö oli vähän huono sana. siis sitä kun voi haastaa jonkun "ykkösenä" olevan ja saada paljon rahaa. ja kuinka kauan se pysyy samana jonka voi haastaa?
Niin meinaat areenan ykköstä?
Sen voi haastaa kun itse on top5:ssä ja voittaa sen jackpotin verran rahaa.Jackpot kasvaa koko ajan mitä kauemmin se on ykkösenä ja se pysyy ykkösenä niin kauan kunnes joku sen voittaa.
Ja sen voi toki haastaa vaikka ei olisikaan top5:ssä mutta silloin ei saa jackpottia.
Niin alas en vajoa että rubiineita rupeisin ostelemaan. Ei vaan toisaalta meinaa saada mitään hyviä kamoja nyt...huutokauppaa kokeilin kun sieltähän sais niitä huudettua mutta meni sitten heti yli 3000 hukkaan ja hermot samalla, tais jäädä sekin huutelu yhteen kertaan.
VecculiOoppeli kirjoitti:Niin alas en vajoa että rubiineita rupeisin ostelemaan. Ei vaan toisaalta meinaa saada mitään hyviä kamoja nyt...huutokauppaa kokeilin kun sieltähän sais niitä huudettua mutta meni sitten heti yli 3000 hukkaan ja hermot samalla, tais jäädä sekin huutelu yhteen kertaan.
Ite oon käyttänyt huutokaupassa sitä taktiikkaa että vasta sitten kun on aika hyvin lyhyt niin jättänyt tarjouksen.
Huutokaupasta pääasin on tullut kamat ostettua.
Johnny kirjoitti:Kyllä muuten näköjään pystyy lisäämään arvoja.
Kaikki on nyt ylennetty Sotilaiksi
Pitäskö ottaa lisää arvonimiä tyyliin sotilasmaailmasta vai kuten foorumillakin agila,kadett jne..
Hahaa, hyvä että mainitsin asiasta. Mähän oon niin ahkera pelaaja et saan ite päättää arvonimen jooko??? (hmm sotilasnimiä, mä oon sit vaikka korpraali...tai kenraali.....) Ehkä mä luotan kuiteski sinuun tässä asiassa.
Johnny kirjoitti:Kyllä muuten näköjään pystyy lisäämään arvoja.
Kaikki on nyt ylennetty Sotilaiksi
Pitäskö ottaa lisää arvonimiä tyyliin sotilasmaailmasta vai kuten foorumillakin agila,kadett jne..
Hahaa, hyvä että mainitsin asiasta. Mähän oon niin ahkera pelaaja et saan ite päättää arvonimen jooko??? (hmm sotilasnimiä, mä oon sit vaikka korpraali...tai kenraali.....) Ehkä mä luotan kuiteski sinuun tässä asiassa.
Päädyin nyt kuitenkin matkimaan foorumia koska kilta on opel henkinen ja muilla on jo noita sotilas arvonimiä.
Eli tästä eteenpäin mennään seuraavalla portaikolla joka perustuu lahjotuksiin.
Arvo Lahjoitukset
Sotilas 0-1000
Agila 1000
Kadett 3000
Kapitän 5000
Admiral 8000
Senator 15000
Diplomat 20000
Lotus 50000
Killan kuvausta päivitetty.
Edit: Ei se perkele onnistunutkaan, voi lisätä ainostaan kolme arvoanimeä...pitää miettiä uusiksi.
Miten toi tori toimii tossa pelissä? Yritin ostaa paremman haarniskaan 200 roposella, mutta rahat vaan katos eikä panssaria näy, tavara keikkuu vielä listassa ja aikaa näyttäs olevan vielä 23 h? Vapautuuko se vasta sitten ku aika loppuu?
^^ Näkyykö siel Viestit/paketit-osiossa sitä haarniskaa? Ja se saattaa muutenkin tuo peli bugittaa tuolleen joskus. Ai nii, olit Johnny näköjään päivitelly arvonimet, mites laitoit ne? Ihan lahjoitusten vai kunnian mukaan?