VecculiOoppeli kirjoitti:^^ Näkyykö siel Viestit/paketit-osiossa sitä haarniskaa? Ja se saattaa muutenkin tuo peli bugittaa tuolleen joskus. Ai nii, olit Johnny näköjään päivitelly arvonimet, mites laitoit ne? Ihan lahjoitusten vai kunnian mukaan?
e: kerkesitkin jo
No siellähän ne oli. Kaikki mitä olin saanut tähän asti pelin aikana käyttämättöminä... Eipä ollu tullu mieleen kattoo aiemmin. Kun silloin joskus tuonne vilkaisin niin siellä ei vielä ollut mitään. Kaiken lisäks puolet noista saaduista kamoista olin just ostanu noista kaupoista... Että sillee... No kyllä tää tästä lähtee.
Jari79 kirjoitti:näkeekö noita itse jostain paljonko on lahjoittanut rahaa tonne
Paiskot nyt vaan hommia ja laitat sitä fyrkkaa tilille, etkä kysele turhia, niin homma tod.näk. toimii paremmin Itse työnnän aina tilanteen mukaan enkä ole edes miettinyt paljonko on tullut laitettua.
Mites jos ostaa sellaisen tavaran, jonka nimi on vihreällä, niin saako siitä jotain ylimääräistä bonusta vaikka siinä ei mitään +arvoja mainittaisikaan???
Johnny kirjoitti:Nonni nyt on uusi arvonimi käytäntö käytössä.
Arvo Lahjoitukset
Jäsen 0-3000
Kadett 3000
Admiral 5000
Diplomat 15000
näkeekö noita itse jostain paljonko on lahjoittanut rahaa tonne
Niitä ei taida nähdä muut kuin ylläpito mutta laitan kiltaviestinä tän hetkisen tilanteen kaikille.
kumimuumi kirjoitti:Otetaankos kiltaan uusia körrejä sitten jonon kärjestä ne joilla on eniten respectiä vai ihan vaan huutojärjestyksessä
Tähän asti on otettu ihan siinä järjestyksessä kun hakemuksia on tullut mutta tietysti ne auttaisi kiltaa enemän kellä on eniten rispektiä....pitää pohtia vielä.
Jope kirjoitti:Mites jos ostaa sellaisen tavaran, jonka nimi on vihreällä, niin saako siitä jotain ylimääräistä bonusta vaikka siinä ei mitään +arvoja mainittaisikaan???
Luulisin että siitä ei saa muuta kuin hyvänmielen.