Eli olen hakemassa vuoden 1995 MV6 omegaan uutta ajotietokonetta. Mulla siinä näkyy alhaalla kello ja ylhäällä sitten radiontiedot. Keskellä on sit ite ajotietkokoneen jutut. Mikä se tämmönen näyttö on nimeltään. Monitoiminäyttö? Montaako erilaista noissa on käytetty? Käykö esim 2000 vuoden astan näyttö tuohon? Kun näkyy olevan avk:lla myynnissä 40 eurolla läjä noita näyttöjä mutta meneekö ne tohon minun omegaan? Ja jos sattuu olemaan myynnissä ehjää tai pikselivikaista niin otahan yhteyttä vaikka privana.
edit: puhutaan nyt siis näistä joita hallitaan viiksellä. Ne vanhemmat mallit joissa on se näyttö siinä keskikonsolissa voidaan unohtaa...
Ajotietokoneiden eroista?
- Undertaker
- 'Diplomat'

Re: Ajotietokoneiden eroista?
Undertaker kirjoitti:Eli olen hakemassa vuoden 1995 MV6 omegaan uutta ajotietokonetta. Mulla siinä näkyy alhaalla kello ja ylhäällä sitten radiontiedot. Keskellä on sit ite ajotietkokoneen jutut. Mikä se tämmönen näyttö on nimeltään. Monitoiminäyttö? Montaako erilaista noissa on käytetty? Käykö esim 2000 vuoden astan näyttö tuohon? Kun näkyy olevan avk:lla myynnissä 40 eurolla läjä noita näyttöjä mutta meneekö ne tohon minun omegaan? Ja jos sattuu olemaan myynnissä ehjää tai pikselivikaista niin otahan yhteyttä vaikka privana.
edit: puhutaan nyt siis näistä joita hallitaan viiksellä. Ne vanhemmat mallit joissa on se näyttö siinä keskikonsolissa voidaan unohtaa...
Sorry nyt vähä offtopiccia, mutta ittee kiinnostais että meinasitko korjata pixelivikasen ja jos ni miten ? Omassa kans pixelivikaa...
Omega B -95 x20se farkku
Kadett E -88 16Sv (powered by 13S cam)
Vectra B -99 x20xev voyage EX
Vectra B -01 z22se sedan
Vectra B -01 z22se sedan
- Undertaker
- 'Diplomat'

Yritin korjata omani ja hajotin. En lukenu ohjeita tarpeeks huolella. VITUTTAA! Käyttäjällä Digimiki on kotisivut jossa on pirun hyvät ohjeet. Käytä searchia niin löydät varmasti.kingiz kirjoitti:Undertaker kirjoitti:Eli olen hakemassa vuoden 1995 MV6 omegaan uutta ajotietokonetta. Mulla siinä näkyy alhaalla kello ja ylhäällä sitten radiontiedot. Keskellä on sit ite ajotietkokoneen jutut. Mikä se tämmönen näyttö on nimeltään. Monitoiminäyttö? Montaako erilaista noissa on käytetty? Käykö esim 2000 vuoden astan näyttö tuohon? Kun näkyy olevan avk:lla myynnissä 40 eurolla läjä noita näyttöjä mutta meneekö ne tohon minun omegaan? Ja jos sattuu olemaan myynnissä ehjää tai pikselivikaista niin otahan yhteyttä vaikka privana.
Sorry nyt vähä offtopiccia, mutta ittee kiinnostais että meinasitko korjata pixelivikasen ja jos ni miten ? Omassa kans pixelivikaa...
Astran näyttö ei käy. Katoitko jo noi -> http://www.varaosahaku.fi/index.php?ind ... r=1&page=1
kingiz kirjoitti:Undertaker kirjoitti:Eli olen hakemassa vuoden 1995 MV6 omegaan uutta ajotietokonetta. Mulla siinä näkyy alhaalla kello ja ylhäällä sitten radiontiedot. Keskellä on sit ite ajotietkokoneen jutut. Mikä se tämmönen näyttö on nimeltään. Monitoiminäyttö? Montaako erilaista noissa on käytetty? Käykö esim 2000 vuoden astan näyttö tuohon? Kun näkyy olevan avk:lla myynnissä 40 eurolla läjä noita näyttöjä mutta meneekö ne tohon minun omegaan? Ja jos sattuu olemaan myynnissä ehjää tai pikselivikaista niin otahan yhteyttä vaikka privana.
Me korjattiin kaverin b vecusta toi näyttö.Eipä siinä muuta tarvittu ku sen sillosen muijan hiuspompula ni rupes näyttö pelittää normaalisti.
edit:Ei sulla mikko sattus olee 1.3 kantta?tuli hommattua talveks raketti ja aattelin jos tekis siihen kannen,täs kohta puolin.
Mulla olis yks ylimääränen 1,3S kansi jos kiinnostaa? Pistä YV jos innostuit.timppa1 kirjoitti:kingiz kirjoitti:Undertaker kirjoitti:Eli olen hakemassa vuoden 1995 MV6 omegaan uutta ajotietokonetta. Mulla siinä näkyy alhaalla kello ja ylhäällä sitten radiontiedot. Keskellä on sit ite ajotietkokoneen jutut. Mikä se tämmönen näyttö on nimeltään. Monitoiminäyttö? Montaako erilaista noissa on käytetty? Käykö esim 2000 vuoden astan näyttö tuohon? Kun näkyy olevan avk:lla myynnissä 40 eurolla läjä noita näyttöjä mutta meneekö ne tohon minun omegaan? Ja jos sattuu olemaan myynnissä ehjää tai pikselivikaista niin otahan yhteyttä vaikka privana.
Me korjattiin kaverin b vecusta toi näyttö.Eipä siinä muuta tarvittu ku sen sillosen muijan hiuspompula ni rupes näyttö pelittää normaalisti.
edit:Ei sulla mikko sattus olee 1.3 kantta?tuli hommattua talveks raketti ja aattelin jos tekis siihen kannen,täs kohta puolin.
Opel Omega B1 -98 X20SE
Ex: Opel Kadett E -87, Opel Omega A -90, Opel Vectra A -94, Opel Omega B1 -98, Opel Astra F -93, Opel Omega B2 -99, Opel Vectra A -92, Opel Astra H -07
Ex: Opel Kadett E -87, Opel Omega A -90, Opel Vectra A -94, Opel Omega B1 -98, Opel Astra F -93, Opel Omega B2 -99, Opel Vectra A -92, Opel Astra H -07
timppa1 kirjoitti:kingiz kirjoitti:Undertaker kirjoitti:Eli olen hakemassa vuoden 1995 MV6 omegaan uutta ajotietokonetta. Mulla siinä näkyy alhaalla kello ja ylhäällä sitten radiontiedot. Keskellä on sit ite ajotietkokoneen jutut. Mikä se tämmönen näyttö on nimeltään. Monitoiminäyttö? Montaako erilaista noissa on käytetty? Käykö esim 2000 vuoden astan näyttö tuohon? Kun näkyy olevan avk:lla myynnissä 40 eurolla läjä noita näyttöjä mutta meneekö ne tohon minun omegaan? Ja jos sattuu olemaan myynnissä ehjää tai pikselivikaista niin otahan yhteyttä vaikka privana.
Mä myin 13s koneen kansineen kaverille tos kesällä... vähä myöhästyit
Omega B -95 x20se farkku
Vectra B -01 z22se sedan
Vectra B -01 z22se sedan