Elikkä, mulla on -99 mallin 2.0 dti astra josta pamahti vaihdelaatikko. Hommasin uuden vaihdelaatikon AVK:n kautta. Jos menen metroautoon niin siellä maksaa +800e vaihdelaatikon laittaminen. Samalla tullaan vaihtamaan kytkin.
Kysymys kuuluukin, onko pk-seudulla jotain 'halpaa' korjaamoa joka tekisi työn halvemmalla.
Kiitos etukäteen.
Astra, 2.0DTI vaihdelaatikon vaihto. Etsin halpaa korjaamoa!
Re: Astra, 2.0DTI vaihdelaatikon vaihto. Etsin halpaa korjaa
Itse olen käyttänyt tätä:kaali kirjoitti:Elikkä, mulla on -99 mallin 2.0 dti astra josta pamahti vaihdelaatikko. Hommasin uuden vaihdelaatikon AVK:n kautta. Jos menen metroautoon niin siellä maksaa +800e vaihdelaatikon laittaminen. Samalla tullaan vaihtamaan kytkin.
Kysymys kuuluukin, onko pk-seudulla jotain 'halpaa' korjaamoa joka tekisi työn halvemmalla.
Kiitos etukäteen.
Räsäsen S Autohuolto Oy
Heisitie 4, 04260 KERAVA
Puhelin: 09 302113
Fax: 09 302113
Suosittelen
Re: Astra, 2.0DTI vaihdelaatikon vaihto. Etsin halpaa korjaa
Kiitos kovasti. Soittelen ja kyselen hintoja...kapiteeli kirjoitti:Itse olen käyttänyt tätä:
Räsäsen S Autohuolto Oy
Heisitie 4, 04260 KERAVA
Puhelin: 09 302113
Fax: 09 302113
Suosittelen
Joskus kävin Räsäsellä kysymässä jonkun huollon hintaa ja silloin sain ainakin niin kiskurihintaisen arvion että päädyin tekemään homman itse. Jos olen joutunut autoa huollossa käyttämään niin olen asioinut täällä: http://www.tuusula.fi/yritysrekisteri/n ... 21;numero=