Huono käynnistyvyys...
Ompi tässä sellanen ongelma että kun auton sammuttaa koneen ollessa vakiolämpötilassa ja antaa seisoa 5-15 min. niin sitten moottori ei meinaa käynnistyä millään koska saa liikaa bensaa ja nyt olis kiva tietää että mistä lähteä vikaa hakemaan? Kone on 16SH ja Varajet II on kaasarina. Voisko uuden bensapumpun vaihdolla olla osuutta tähän? Savua pölläyttää käynnistyksessä ja röpöttää niin siitä päättelen että saa liikaa.
Mulla on sama ongelma varajetin kanssa.
Johtuu siitä, että automaatti ryyppy luulee että kone on jäähtynyt vaikka ei olekaan, ja lyö ryypyn päälle jolloin saapi liika ainetta.
En ole vielä kerinnyt tutkimaan miksi näin on, mutta tällä viikolla olisi tarkoitus.
Tosiaan kone on rekordin 2.0cih
<font size=-1>[ This Message was edited by: McLeod on 2002-05-27 13:18 ]</font>
Johtuu siitä, että automaatti ryyppy luulee että kone on jäähtynyt vaikka ei olekaan, ja lyö ryypyn päälle jolloin saapi liika ainetta.
En ole vielä kerinnyt tutkimaan miksi näin on, mutta tällä viikolla olisi tarkoitus.
Tosiaan kone on rekordin 2.0cih
<font size=-1>[ This Message was edited by: McLeod on 2002-05-27 13:18 ]</font>
Joo, mää vaan ku luulen että tuossa omassa ei satu olemaan ryyppyvikaa ku se on se vanha kunnon manuaalinen. Automaattiryyppynen Mazdamme jätti kerran välille ku kone tukehtu, niin sen jälkeen oon kelpuuttanu vaan manuaaliryyppysen kaasariauton. Voisinpa melkeen sanoa näin että nää vanhemmat kaasariautot on varmempia mitä nykyajan ruutat. Kaveripiirissä aika värikästä autokantaa näitä uudempia niin saa vähän väliä kuulla että sitä ja sitä vikakoodivaloa taas räpytelly, ja auto ollu liikkeessä...
-
Kulmala
- 'Senator'

- Viesti:
mulla on sama homma c-asconan kans.
kylmänä, vaikka on 40 astetta pakkasta niin lähtee käyntii kuin enkeli, mutta lämpimänä on huono lähteen käyntiin. kyllä se lähtee mutta huonommin kuin kylmänä. ooppelit ovat olleet aina hyviä lähteen kylmänä käyntiin.
MK
kylmänä, vaikka on 40 astetta pakkasta niin lähtee käyntii kuin enkeli, mutta lämpimänä on huono lähteen käyntiin. kyllä se lähtee mutta huonommin kuin kylmänä. ooppelit ovat olleet aina hyviä lähteen kylmänä käyntiin.
MK
................................
BMW E46 -02
BMW E46 -02