Romuttamo/autopurkaamo
Romuttamo/autopurkaamo
Moro! Tietäiskö kukaan PK-seudulla mitään hyvää romuttamoa tai autopurkaamoa, ku tarttis F Astraan jotain osia(takapaneelia)? Kiitti!
Ainiin... melko näppärä paikka etsiä osia ja vertailla hintoja eri purkaamoitten väliltä on www.varaosahaku.fi
Kaikki alan yritykset ei tietenkään ole edustettuna,mutta tuolta saa aika hyvin osviittaa.
Kaikki alan yritykset ei tietenkään ole edustettuna,mutta tuolta saa aika hyvin osviittaa.
Mutta esimerkkinä, ostin virheettömän hansikaslokeron 20 eurolla, kuinkas paljon se maksaisi uutena? Irrottamiseen meni huimat 10 minuuttia ja siitäkin 4 minuuttia kun etsin rukarin. Eli toisinaan voi löytää kaikkea kivaa. Sama oli kun ostin ovimoottoreita, 10 eskoa kipale. Ei ehkä kestä yhtä kauan kuin uusi mutta mitä sitten... ihan sama. Onpahan varaosia.
Opel Astra GSI 2.0 -93
Kerran mä hain Asconaan Tattarisuolta toista takalampun umpiota, en nyt muista mikä paikka se niistä oli, niin kaverilla oli netti auki Motonetin-sivuilta, mistä se katteli romujensa hintoja(40 €),Aztaroth kirjoitti:Tattarinsuolla on vielä muutama purkaamo joista on kivasti löytynyt opeleihin varaosia. Joku Jarkon romu tjsp. Sinne vaan elämysmatkailemaan.
ja ku mä sanoin, että eiks toi oo vähän tyyris, niin siihen se tokaisi, että ei sitä oo pakko ottaa...
Tässäkin on yks mesta http://www.autopurkaamot.com/ ,jostakin Raisiosta päin mä viimeksi ostin purkaamosta, niin tavara oli seuraavana aamuna Kehä 3:n Matkahuollossa, mistä tuli tekstiviesti kännykkään, kuskaaminen makso n. 10 €, ei paha ja tietysti on vielä http://www.nettivaraosa.com
Tuon varaosahaun lisäksi myös tämä www.autopurkaamot.com on hyvä paikka. Piti itse tilata tuota kautta kello/radio/lämpötilanäyttö Astraan, kun joku oli murtanut edellisestä näytöstä liittimen irti.kolava kirjoitti:Kiitti paljon avusta! Hyviä vinkkejä tullut!
Ne on aika persoonia ne romareitten pitäjät yleensä. Menee sinne hakemaan jotain osaa ja myyjä vain vittuilee asiakkaalle just tyyliin että ei ole pakko ostaa. Ne ei vissiin oikeasti haluaisi tai viitsisi myydä niitä osia ollenkaan... Ja hintapyynti osilla on usein uuden vastaavan osan luokkaa tai enemmänkin. Ja silti asiakkaan itse pitää ne osat irroittaa autoista.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
On niissä eroja, toi mistä mä ostin viimeksi (Supersepät OY) hoiti hommansa netin välityksellä kiitettävästi ja virranjaoitin(?) pelaa ku uusi (70 €).ata kirjoitti:Ne on aika persoonia ne romareitten pitäjät yleensä. Menee sinne hakemaan jotain osaa ja myyjä vain vittuilee asiakkaalle just tyyliin että ei ole pakko ostaa. Ne ei vissiin oikeasti haluaisi tai viitsisi myydä niitä osia ollenkaan... Ja hintapyynti osilla on usein uuden vastaavan osan luokkaa tai enemmänkin. Ja silti asiakkaan itse pitää ne osat irroittaa autoista.
Kyllä se on ihan paikkariippuvaista miten asiakasta kohdellaan. Juuri tänään soitin tuohon Petäjävedellä (n.40km päässä) olevaan volle-purkaamoon tiedustellakseni hintaa yhdelle osalle. Löytyi ihan hyllystä ja kun myyjä kuuli, että olen JKL:stä, niin lupasi tuoda sen kulkiessaan kaupunkiin ettei tarvii turhia matkahuoltomaksuja maksaa... Minusta palvelu on kyllä jo erinomasita tässä tapauksessa...
Osakaan ei maksanut kuin 65€ ja uusi on pari sataa..
Volvo V70 D5 -02
Opel Zafira 1.8 -99
Opel Zafira 1.8 -99
Näin tällä kertaaAzzyyr kirjoitti:Kyllä se on ihan paikkariippuvaista miten asiakasta kohdellaan. Juuri tänään soitin tuohon Petäjävedellä (n.40km päässä) olevaan volle-purkaamoon tiedustellakseni hintaa yhdelle osalle. Löytyi ihan hyllystä ja kun myyjä kuuli, että olen JKL:stä, niin lupasi tuoda sen kulkiessaan kaupunkiin ettei tarvii turhia matkahuoltomaksuja maksaa... Minusta palvelu on kyllä jo erinomasita tässä tapauksessa...