Remus-takapönttö

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
camus
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja camus »

Moro, mistähän kannattaisi kysellä kyseistä pönttöä? Auto on Vectra V6 -00 eli saako pöntöllä ääneen 'muhevuutta'? Ainakin olisivat nuo putkenpäät vähän paremman näköiset. Jos jollakin on omakohtaista kokemusta niin voi avautua nyt.

edit: Niin ja eihän sen välttämättä tarvi olla Remus, jos niitä on muitakin vaihtoehtoja.

<font size=-1>[ This Message was edited by: camus on 2003-04-28 11:35 ]</font>
kakspuolikasvectra
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja kakspuolikasvectra »

Moikka
Pistin Simonsin 2,5 putkiston katista taaksepäin ja takapönttö 2x ulostulolla. Kyllä äänet parani ja hyvän näköiset ulostulot tässä sarjassa.
camus
'Admiral'
'Admiral'

Joo, muistatko minkä hintanen oli tuo Simonsin putkisto ja onko se sama kuin kakslitrasessa? Mulla oli A Omegassa Simonsin putki ja jotenkin sillä tuo ääni muuttu 'peltiseksi'. Onkos siinä pyöreät vai neliskanttiset ulostulot? Vois vekkuliin sopia ehkä paremmin kantikkaat ulostulot.
Ex. Vectra V6
Omega V6
Drifter
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Drifter »

FK:n mallistosta ainakin löytyy putkisto, jossa on kantikkaat ja ylöspäin taivutetut tuplaulostulot.
Ampukaa mut kuuhun
camus
'Admiral'
'Admiral'

http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... orum=17&31

Eli tuossa Vectrassa on jotakuinkin sellainen, jota olen hakemassa. Tässäkin on kuitenkin sama ärsyttävä piirre kuin oli Simonsin Omegan putkessa eli ulostulot 'törröttävät' julmetun ulkona. Omaa silmää ei oikein miellytä.
Ex. Vectra V6
Omega V6
vece
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja vece »

wille
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja wille »

Minkälaiset äänet tuli Simonsilla noin 2-3500 kierroksilla eli siis ajonopeuksilla eli möriseekö pahasti?

<font size=-1>[ This Message was edited by: wille on 2003-04-28 16:05 ]</font>
kakspuolikasvectra
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja kakspuolikasvectra »

Moro
Ostin tuon Simonsin putkiston suoraan Marteliuksesta ja maksoin 400e. Ulostulo takana on ihan pyöreät putket, ja kyllä se tulee vähän ulos mutta kyllä se minulle sopii.Ulostulot on kyllä aika massiiviset muistakseen noin 80mm/2x. Äänet on maltilliset, ei "pörise" sisälle yhtään, mutta kuulet kyllä että on eri putkisto.
Weke
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Weke »

mulla on -99 V6 Vecussa Remuksen takapönttö ja täytyy sanoa että tulee muhevammat soundit .. ei kovat, mutta sellasta matalampaa mörinää.

-t
camus
'Admiral'
'Admiral'

On 2003-04-29 14:37, Weke wrote:

mulla on -99 V6 Vecussa Remuksen takapönttö ja täytyy sanoa että tulee muhevammat soundit .. ei kovat, mutta sellasta matalampaa mörinää.

-t
Weke, paljonko maksoit muuten pöntöstä, jos saan kysyä? Kattelin nuita Königin sivuja ja siellä näytti olevan putkistoissa juuri tuo autossasi oleva, jota sitten itsekin ajattelin istuttaa omaan autoon. Listahinta näytti olevan 450€ eli onkohan siinä vain se takapönttö vai putki katista taaksepäin? Tietääkö muuten joku myykö Remusta kukaan Oulussa?
Ex. Vectra V6
Omega V6
camus
'Admiral'
'Admiral'

On 2003-04-29 14:37, Weke wrote:

-t
Weke, paljonko maksoit muuten pöntöstä, jos saan kysyä? Kattelin nuita Königin sivuja ja siellä näytti olevan putkistoissa juuri tuo autossasi oleva, jota sitten itsekin ajattelin istuttaa omaan autoon. Listahinta näytti olevan 450€ eli onkohan siinä vain se takapönttö vai putki katista taaksepäin? Tietääkö muuten joku myykö Remusta kukaan Oulussa?
Ex. Vectra V6
Omega V6
Weke
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Weke »

en tiedä hinnasta kun toi tuli auton mukana (metroSport varustus)

Toni
Vastaa Viestiin