Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Veikka »

Tunari-82 kirjoitti:Saako esim.kamelilla tai norsulla ratsastaa alkoholin vaikutuksen alaisena?
Olis aika kätevä kesällä terassi reisuja silmällä pitäen,köyttää vaan siihen terassin tolppaan kiinni ja heitää paali heiniä eteen.
Yöllä sitten ratsastaisi grillin(autoluukun) kautta kotio.
Mites sitten kun se sun norsu päättääkin lähteä , lähtee puoli terassia mukana :lol:
maritus
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja maritus »

Savolainen kirjoitti:1985 jälkeen syntyneillä vaaditaan mopon kuljettamiseen M-kortti, ellei ole A1, A tai B-luokan ajokorttia.
Mä olen aina käsittänyt etten saa ajaa mopolla, kun ei ole tuota M-korttia :o Ja moni muukin ollut samoilla linjoilla mun kanssa.
Katana
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Katana »

maritus kirjoitti:
Savolainen kirjoitti:1985 jälkeen syntyneillä vaaditaan mopon kuljettamiseen M-kortti, ellei ole A1, A tai B-luokan ajokorttia.
Mä olen aina käsittänyt etten saa ajaa mopolla, kun ei ole tuota M-korttia :o Ja moni muukin ollut samoilla linjoilla mun kanssa.
Nyt tiedät :wink:
Calibra 2.0i 16v -91
Savolainen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Savolainen »

maritus kirjoitti:Mä olen aina käsittänyt etten saa ajaa mopolla, kun ei ole tuota M-korttia :o Ja moni muukin ollut samoilla linjoilla mun kanssa.
Eikö ole sitten mukava, että voit sivistää itseäsi ja jopa kavereitasi pelkkää foorumia lukemalla.
maritus
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja maritus »

Savolainen kirjoitti:
maritus kirjoitti:Mä olen aina käsittänyt etten saa ajaa mopolla, kun ei ole tuota M-korttia :o Ja moni muukin ollut samoilla linjoilla mun kanssa.
Eikö ole sitten mukava, että voit sivistää itseäsi ja jopa kavereitasi pelkkää foorumia lukemalla.
On ;) Ja heti ajamaan mopolla! xD
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Veikka »

Jos uppaa Youtubeen videon, niin kuluttaako se kaistaa jos joku sitä videota katselee ?
Savolainen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Savolainen »

Tunari-82 kirjoitti:Saako esim.kamelilla tai norsulla ratsastaa alkoholin vaikutuksen alaisena?
Olis aika kätevä kesällä terassi reisuja silmällä pitäen,köyttää vaan siihen terassin tolppaan kiinni ja heitää paali heiniä eteen.
Ratsastaja voi syyllistyä kännissä vaaran aiheuttamiseen. Jos taas kiinnität siihen kameliisi tai norsuusi kärrit ja ajat sillä, voit syyllistyä liikennejuopumukseen.

Tosin jos ratsastaisit Suomessa norsulla tai kamelilla kännissä, pääsisit varmasti lehteen, enkä usko, että paikalle sattunut partiokaan säästelisi "filmiä".
djtonzah
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja djtonzah »

maritus kirjoitti:
Tästä samasta asiasta oon väitelly siskon ja sen jätkän kanssa. Pari kertaa oon "virallisista" lähteistä kaivanut ton tekstin ja näyttänyt niille ja taas kuluu aikaa ja eiköhän ne taas alota inttämisen ettei B:llä saa ajaa mopoa.. :whack:
Corsa OPC -09
Jukka T
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Jukka T »

Nooo, riippuu tietysti, mitä sanalla "mopo" tarkoittaa :lol:
Esimerkiksi tälläistä mopoa ei saa ajaa B-kortilla...
djtonzah
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja djtonzah »

Jukka T kirjoitti:Nooo, riippuu tietysti, mitä sanalla "mopo" tarkoittaa :lol:
Esimerkiksi tälläistä mopoa ei saa ajaa B-kortilla...
Niin siis kyseisillä henkilöillä on tommonen astetta isompi "mopo", mutta tässä oli lähinnä kyse ihan ~50-kuutioisista mopoista. ;)
Corsa OPC -09
Jukka T
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Jukka T »

joo...joidenkin mielestä kaikki alle 200 hv laitteet on mopoja :lollis:
B-Na
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja B-Na »

veikka81 kirjoitti:Jos uppaa Youtubeen videon, niin kuluttaako se kaistaa jos joku sitä videota katselee ?
sä uppaat sen videon kuule ihan sinne sätuubin omalle kovolle, joten ei se sun kaistaas vie ku sen aikaa mitä se uppaus kestää
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
juzze
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja juzze »

mites sitten ennen -85 syntyneeltä voi ottaa mopolla ajo-oikeuden pois, esim, jos ei oo mtn ajokorttia ennestään..? ei kait mitenkään?
B-Na
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja B-Na »

ennen -85 vuotta syntyneillä on täysi ajolupa ajaa mopolla vaikka kaikki kortit plussakorttia myöten vietäisiin.
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
ipa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ipa »

B-Na kirjoitti:ennen -85 vuotta syntyneillä on täysi ajolupa ajaa mopolla vaikka kaikki kortit plussakorttia myöten vietäisiin.
pitäähän meidän vanhusten päästä jotenkin alkoon ja töihin. :lollis:
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
Vastaa Viestiin