Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Simons pitää juuri sopivaa vaimeaa mörinää, eli ei mitään teiniPÖRINÖITÄ. Ittelläni on simonsin putkisto kadetissa ja äänet on just asialliset. Eivät liian kovat.
Meinaan kun tosa corsassa ei noi äänenvaimennukset oo vielä ainakaan ihan hurraamisen arvoiset.
Eli en tarvis ku ihan pienet pörinät. Eli sellaset, että jos työntää pään ulos ikkunasta auton käydessä, ni pakoäänet kuuluis paremmin kuin koneen äänet..
Moi!Itselläni oli 1.4 Si Corsassa Simonssin katista taaksepäin 2.5" putkisto+90mm ulostulo.Eipä ollut Simonns kovaääninen putki vaan olin jopa pettyny sen hiljaisuuteen!Luonnollisesti hiljainen ääni oli mukavan matalaa murinaa kuultavaa.Eikä sisälle tullut ääni tuonut oikeastaan mitään muutosta vakio putkeen verrattuna.
<font size=-1>[ This Message was edited by: miku on 2003-04-28 20:47 ]</font>
On 2003-04-28 20:46, miku wrote:
Moi!Itselläni oli 1.4 Si Corsassa Simonssin katista taaksepäin 2.5" putkisto+90mm ulostulo.Eipä ollut Simonns kovaääninen putki vaan olin jopa pettyny sen hiljaisuuteen!Luonnollisesti hiljainen ääni oli mukavan matalaa murinaa kuultavaa.Eikä sisälle tullut ääni tuonut oikeastaan mitään muutosta vakio putkeen verrattuna.
<font size=-1>[ This Message was edited by: miku on 2003-04-28 20:47 ]</font>
Moro
Oliko se putki kauankin? Minkä laatunen oli?
Ruostuko heti?
<font size=-1>[ This Message was edited by: B-Na on 2003-04-29 19:26 ]</font>
On 2003-04-29 01:19, A wrote:
Omaan simonssin putkeen olen kaikkea muuta kuin tyytyväinen! Takapönttö on ihan paperia ja lähtee hurjat peltipörinä äänet!
Putki on vectra2000:ssa ja ollut reilun vuoden! Takapöntön kumpikin pääty on ihan paperia, kerran jo revennyt ja pöntön jälkeinen putki tipahti tielle.