Romuttamo/autopurkaamo

Keskustelua Opeleista
himOPELi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja himOPELi »

ata kirjoitti:....Ja hintapyynti osilla on usein uuden vastaavan osan luokkaa tai enemmänkin. Ja silti asiakkaan itse pitää ne osat irroittaa autoista.
Itse olin aikoinaan töissä purkaamolla (vieläkin joskus käyn auttelemassa) niin asiakkaita ei päästetty purkuautokentälle. Ja täysin ehjän osan hinta oli ~1/2 uuden hinnasta. Kaikki purkamisen (myymisen) arvoinen purettiin irti autoista ja varastoitiin halliin, ei ole oikein mieltä ylentävää mennä -20 pakkasessa lapioimaan autoa esiin että saa irrottaa sieltä jonkun pienen muoviosan, joka kaiken lisäksi sitten halkeaa irrotettaessa :wink:

No, purkaamoita on kahdenlaisia, niitä joissa tarjotaan jakoavain, meisseli ja kompassi tyyliin "irrota sieltä" ja niitä, joissa tavara on hyllyssä kuten varaosaliikkeessä kuuluukin.

Niin joo, tässä innostuksen lomassa suosittelen aloittajalle www.varaosahaku.fi
Aztaroth
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aztaroth »

Muutamassa tapauksessa en ole paljon autoa säälinyt kun on itse pitänyt osa irroittaa. Rukarin otin kyllä messiin kun ovimoottoreita lähdin irroittamaan mutta hyvä ote ovipahvin kahvasta ja koko paska kerralla helevettiin, ei paljoa mennyt aikaa eikä tarvinnut käsiä liata. Eli on monta tapaa irroittaa osat. Yleensä vielä kysyn, että kuinka ehjänä pitää muut osat irroittaa ja monasti vastaus on, että pyri nyt ehjänä saamaan... muhaha.
Opel Astra GSI 2.0 -93
Sutii
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Re: Romuttamo/autopurkaamo

Viesti Kirjoittaja Sutii »

kolava kirjoitti:Moro! Tietäiskö kukaan PK-seudulla mitään hyvää romuttamoa tai autopurkaamoa, ku tarttis F Astraan jotain osia(takapaneelia)? Kiitti!
Uusia Gsí takapaneeleja olisi uusia hyllyssä 40.- / kpl
Kuva
Marko Haverinen Sutii Oy Opel Tuning 0400-868595
Suomen paras valikoima Omega A,B ja Senator osia
kolava
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Re: Romuttamo/autopurkaamo

Viesti Kirjoittaja kolava »

Sutii kirjoitti:
kolava kirjoitti:Moro! Tietäiskö kukaan PK-seudulla mitään hyvää romuttamoa tai autopurkaamoa, ku tarttis F Astraan jotain osia(takapaneelia)? Kiitti!
Uusia Gsí takapaneeleja olisi uusia hyllyssä 40.- / kpl
Kiitti, mut sain jo :)
Vastaa Viestiin