Jartsu kirjoitti:
Edelleenkin ihmetyttää.... Kuulemma vähän aikaa päivällä oli toiminut mutta taas ei! Muiden maiden servereille kun koittaa niin kaikki pelittää ja töistä koitin tunnuksillani niin ei mitään ongelmaa jne.... Joku nyt vaan tökkii mun koneen ja gladiatus serverin välikkä, mutta mikä???
Mikäs selain sulla on käytössä? Tuossahan oli jo aiemmin juttua että oli explorerilla kiukutellut... Mulla on ainakin toistaiseksi toiminut aina moitteetta firefoxilla. En tiedä sitten kuinka paljon gladiatus käyttää näitä evästeitä ja väliaikaistiedostoja mutta jos tyhjentäisit kaikki väliaikaistiedostot ja selaushistoriat ja koittaisit uudelleen.
Pari matsia ottanut ja päässyt muutaman sijan nousee,muuan Kiv35 sattu tulemaan vastaan
Tosin sillä oli kans elinvoima vähissä että eiköhän sieltä kuitti tule kun saa poweria.
No perskule, lähetä sille äkkiä kukkia ja parane pian kortti, ettei se luuttua meillä lattiaa Eikö äiti opettanut, ettei isoja poikia kannata kiusata...
Johnny kirjoitti:...alle 10 tasoset maksavat 500 dubloonia per viikko ja yli 10 tasoset 1000/viikko.
Ja pelkästään kiltalaiset voi lahjoittaa rahaa. Muutenhan tässä olisin jo yrittänyt lahjoa kiltalaisia jo ties kuinka kauan
Ja vielä noihin ongelmiin.. mä olen pelaillu firefoxilla, aluks se toimikin iha hyvin, kunnes alko kiukuttelee. Äskenkii sain pelattua n. 30min, mut sit taas tökkäs. Se alkaa 'vähitellen' jumittaa, pikkuhiljaa sivujen lataamises alkaa kestää yhä kauemmin ja kauemmin, ja sit vaan jumahtaa...
En ees tiennyt tota, että elinvoima vaikutta tuohon voittamiseen. Aika loogista kyllä nyt ajateltuna Ihmettelikin kun hävisin välillä ihan miten sattuu...
at least now they know that we know and from now on they also know that we know what to do when they do what they know
nyt on ruvennut lyyti kirjoittamaan kun paiskin yön töitä tallilla niin sai uusia varusteita. välillä on pikkusen tylsää kun omalistalla on vaan alempi arvoisia pelaajia vaikka kuinka pitkään niin ei paljoa kokemus kasva menee vaan aikaa hukaan kun joutuu odottelemaan
Jartsu kirjoitti:
Edelleenkin ihmetyttää.... Kuulemma vähän aikaa päivällä oli toiminut mutta taas ei! Muiden maiden servereille kun koittaa niin kaikki pelittää ja töistä koitin tunnuksillani niin ei mitään ongelmaa jne.... Joku nyt vaan tökkii mun koneen ja gladiatus serverin välikkä, mutta mikä???
Mikäs selain sulla on käytössä? Tuossahan oli jo aiemmin juttua että oli explorerilla kiukutellut... Mulla on ainakin toistaiseksi toiminut aina moitteetta firefoxilla. En tiedä sitten kuinka paljon gladiatus käyttää näitä evästeitä ja väliaikaistiedostoja mutta jos tyhjentäisit kaikki väliaikaistiedostot ja selaushistoriat ja koittaisit uudelleen.
Jeps eli mä olen käyttänyt Exploreria ja mamma Firefoxia...
Loppuu samaan aikaan molemmista toiminta, eikä mikään tunnu auttavan!
^ Just meinasin tulla samaa sanomaan että Dantez prkl ykkösenä näköjään. Ite ei oo jaksanu panostaa oikein tohon areenaan mut perässä tullaan ihan kohta...