Vectra b:n xenox:ien vaihto??
Vectra b:n xenox:ien vaihto??
Elikkäs miten saan vaihettua hehkut uusiin.sain kannan pois ja nyt pitäs saaha se hehku pois umpiosta
Elikkä miten sen härpäkkeen saa pois siitä hehkun kannasta pois.Nyt olis mukava saaha nopeita vastauksia PLIIZ
EI tarvi irrottaa umpiota ku on sen verran pienet kädet 
siis olen saanu johdot pois mut se hehku on josaki kiinnikkeessä kiini!Eli se on siinä linssissä kiini..olen väännelly ja käännelly sitä mut se liikkuu vaan millin kumpaanki suuntaan.Tarviiko paljon voimaa??tuntuu ku vedän niin et koko vitun linssi tulee perässä
Häätyy kokeilla!!Uus umpio täällä maksaa 660e jo se tulee perässä niin vittu saat ton auton ilmasex
On se sen verran kumma paikka.

Olen yrittäny saaha sitä rinkulaa irti mut ei se lähde.Ja hehkukaan ei suostu lähtemään..mut mä lähen nyt kokeileen lähteekö se...Perkele ku ulkona on pakkasta niin ei oikeen innostas 
elikkä pitäskö sen rinkulan kans lähteä pois pyörittämällä??Olen kato vähän yksinkertanen et kaikki pitää selittää pari kertaa.Tuntuu et se rinkula on jumissa tai jotain
elikkä pitäskö sen rinkulan kans lähteä pois pyörittämällä??Olen kato vähän yksinkertanen et kaikki pitää selittää pari kertaa.Tuntuu et se rinkula on jumissa tai jotain