Vectra b:n xenox:ien vaihto??

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
ose
'Admiral'
'Admiral'

Vectra b:n xenox:ien vaihto??

Viesti Kirjoittaja ose »

Elikkäs miten saan vaihettua hehkut uusiin.sain kannan pois ja nyt pitäs saaha se hehku pois umpiosta :lollis: Elikkä miten sen härpäkkeen saa pois siitä hehkun kannasta pois.Nyt olis mukava saaha nopeita vastauksia PLIIZ :lovin: EI tarvi irrottaa umpiota ku on sen verran pienet kädet :D
BSport
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja BSport »

Pyöräytä vähän ja nykäise pois..
ose
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja ose »

siis olen saanu johdot pois mut se hehku on josaki kiinnikkeessä kiini!Eli se on siinä linssissä kiini..olen väännelly ja käännelly sitä mut se liikkuu vaan millin kumpaanki suuntaan.Tarviiko paljon voimaa??tuntuu ku vedän niin et koko vitun linssi tulee perässä :evil: Häätyy kokeilla!!Uus umpio täällä maksaa 660e jo se tulee perässä niin vittu saat ton auton ilmasex :D On se sen verran kumma paikka. :lollis: :lovin:
BSport
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja BSport »

Niin siis ensin siitä se sähköliitin irti, sen alla on se pyöräytettävä rinkula.
Se poltin pitäisi irrota vetämällä.
ose
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja ose »

Olen yrittäny saaha sitä rinkulaa irti mut ei se lähde.Ja hehkukaan ei suostu lähtemään..mut mä lähen nyt kokeileen lähteekö se...Perkele ku ulkona on pakkasta niin ei oikeen innostas :evil:

elikkä pitäskö sen rinkulan kans lähteä pois pyörittämällä??Olen kato vähän yksinkertanen et kaikki pitää selittää pari kertaa.Tuntuu et se rinkula on jumissa tai jotain
ose
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja ose »

NYT SAIN vaihettua ne hehkut!!!On se aivan erillainen toi valo ku laitto 10000k vakio hehkujen tilalle
Vastaa Viestiin