Mistä irmscher-maski astra g:hen?
-
Ville Santala
- 'Kadett'

Mistä irmscher-maski astra g:hen?
Eli mikäs paikka mahtaa myydä ko. maskia ja minkä hintanen mahtaa olla? Ja olen kyllä kattellut steinmetzinki maskia mutta tuo 200 € hinta ei kuulosta kyllä houkuttelevalta..
Automuovilta? ja ihan Opelin -varaosatiskiltä löytyy tilattavana Irmscherin osia.. Omegaan muistaakseni oli ovh. tolla Irmscherin maskilla vajaa 200e.. Kyllähän toki laadusta maksaa 
"-Keskenään vaihtokelpoiset osat eivät ole keskenään vaihtokelpoisia."
Vectra B2 Sport
Ex: Kawasaki z750 -07 + italian ihme
EX EX: MB C280 Sport
EX EX: BMW 325i e36 sedan
EX EX EX: B-omega C30SE
Vectra B2 Sport
Ex: Kawasaki z750 -07 + italian ihme
EX EX: MB C280 Sport
EX EX: BMW 325i e36 sedan
EX EX EX: B-omega C30SE
Re: Mistä irmscher-maski astra g:hen?
Ite hain taannoin irmelin maskin omaan G Astraani suoraan metroauton tiskiltä ja se makso n.90 euroa !Ville Santala kirjoitti:Eli mikäs paikka mahtaa myydä ko. maskia ja minkä hintanen mahtaa olla? Ja olen kyllä kattellut steinmetzinki maskia mutta tuo 200 € hinta ei kuulosta kyllä houkuttelevalta..
Saakohan tuohon maskiin ooppelilta sellasta irmeli-logoa?Juhi kirjoitti:Ite hain taannoin irmelin maskin omaan G Astraani suoraan metroauton tiskiltä ja se makso n.90 euroa !Ville Santala kirjoitti:Eli mikäs paikka mahtaa myydä ko. maskia ja minkä hintanen mahtaa olla? Ja olen kyllä kattellut steinmetzinki maskia mutta tuo 200 € hinta ei kuulosta kyllä houkuttelevalta..
Siis sellasta joka tulee sellasilla klipsuilla kiinni niinkö steinmetz logo?
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Astra H 1.7
JOS löydän niin voin pistää sulle unique tulee postitse sen irmelin logon jota en silloin siihen maskiin kiinnittänyt, muistaakseni se on viel jossain hyvässä tallessaunique kirjoitti:Saakohan tuohon maskiin ooppelilta sellasta irmeli-logoa?Juhi kirjoitti:Ite hain taannoin irmelin maskin omaan G Astraani suoraan metroauton tiskiltä ja se makso n.90 euroa !Ville Santala kirjoitti:Eli mikäs paikka mahtaa myydä ko. maskia ja minkä hintanen mahtaa olla? Ja olen kyllä kattellut steinmetzinki maskia mutta tuo 200 € hinta ei kuulosta kyllä houkuttelevalta..
Jea!Juhi kirjoitti:JOS löydän niin voin pistää sulle unique tulee postitse sen irmelin logon jota en silloin siihen maskiin kiinnittänyt, muistaakseni se on viel jossain hyvässä tallessaunique kirjoitti:Saakohan tuohon maskiin ooppelilta sellasta irmeli-logoa?Juhi kirjoitti:Ite hain taannoin irmelin maskin omaan G Astraani suoraan metroauton tiskiltä ja se makso n.90 euroa !Ville Santala kirjoitti:Eli mikäs paikka mahtaa myydä ko. maskia ja minkä hintanen mahtaa olla? Ja olen kyllä kattellut steinmetzinki maskia mutta tuo 200 € hinta ei kuulosta kyllä houkuttelevalta..
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Astra H 1.7
Ostin tossa kuukaus sitten Irmscherin maskin omaan astra G:hen sellasesta firmasta ku automuovi oy, hintaa tuli 90€. Samasta paikasta tulossa Irmscherin takavalot.
Tossa on niitten netti sivut http://www.automuovikem.fi. Sieltä sit vaan tilaamaan! Nopeeta ja ystävällistä palvelua, suosittelen!
Tossa on niitten netti sivut http://www.automuovikem.fi. Sieltä sit vaan tilaamaan! Nopeeta ja ystävällistä palvelua, suosittelen!