Yks tuttu vaan sano kun puhuin penkkien vaihdosta niin että se oli omastaan ottanu aikoinaan penkit pois ja sinne meni jotain airbackin piuhoja ja sillä on pari vuotta vanhempi astra kun tää mun oma
Sen verran sain tänään kaverilta asiasta tietoa että ne ei olekaan mitkään airbackin piuhat mitkä sinne penkkiin menee vaan turvavöiden jotkut esipalautuksen piuhat tai muut vastaavat
ne johdot ,joista todennäköisesti puhut ovat käsittääkseni sellaiset paukkuvyötä varten, antaa tiedon vyön esikiristimelle(paukulle), milloin sen pitää toimia. eli juurikin kolaritilanteessa. Olen jos eräänkin penkin purkamisessa ollut mukana, ja olen aikavarma,että kyseessä on se.
ja uudet kiskot laittaessasi täytyy vyön esikiristimelle tehdä oma kiinnike,ellei niissä ole.
itse olen ollut mukana paljon autojen muutostöissä,joihin mm. kuuluu penkkienvaihtoja. voin varmistaa asiaa vielä noiden johtojen suhteen.
Oli juu siellä alla esikiristimen johdot kyseessä.
Ei käynny penkit suoraan niinku vähän ajattelinkin. Uuden penkkien kiskot on noin 2cm puoleltaan liian kapeat joten joutuu varmaan tänään lähtä väkertää sellaset "adapterit" että saa penkit käymään.
Pitää vaan toi esikiristimen patruuna saada jotenkin siististi sinne ettei se jää näkymään
gfi kirjoitti:millaset penkit laitoit kiinni? onko ollu vaikee homma saaha ne kiinni ja toimimaa?
FK.n spacelook penkit laitoin ja noiden penkkien kiskojen väli oli pienempi kuin alkuperäisten joten jouduin rakentamaan sinne väliin sellaset adapterit että ne uudet kävi paikalleen
Joutu varmast käyä muutoskatastaas ton jälkeen? millasen adapterin jouduit tehä, oliko vaikee? kiinnostais itteäniki vaihtaa toho omaa vehkeesee toiset penkit ku joutuu ratista ottaa aina tukee jos ajaa lujempaa mutkaa. oma auto -02 g astra.