Astra f 93 1.6i c16se käynti lopahti Vika korjattu !
Eli viisaita taas tarvitaan ! otsikon mukainen opel teki sit temput tänään,ajossa hävisi kaksi pyttyä toiminnasta,eli kahteen tulppaan ei tule kipinää, kyseessä suorasytkä siis.Tulpanjohdot toimivat,epäilisin vian olevan puolassa.sytytyksen ohjausyksikkö olis toinen.onko jollain ideoita tai kokemuksia vastaavasta ?vai lähdenkö vaan ostelemaan osia järjestyksessä.Vikakoodia ei tullut kuin uudelleen käynnistettäessä (lähti kerran hyvin käyntiin oireen ilmettyä)herjaa tyhjäkäynti moottoria,mut en usko sen olevan syy vaan johtui huonosta käynnistä.
Re: Astra f 93 1.6i c16se käynti lopahti
Puolavialta vaikuttaa. Siinähän suorasytkässähän on 2 puolaa. Toinen pytyille 1 ja 4 sekä toinen pytyille 2 ja 3.
Itse en ainakaan Motonetin listasta mokomaa löydä. Itse olen kaikki osat ostanut Automuovikemiltä (paitsi vilkkureleen Motonetistä). Myyvät Opelin alkuperäisosia yleensä selvästi halvemmalla kuin merkkiliike ja palvelu pelaa. Kannattaa toki Opelilta kysäistä jos kiire on. Soittamallahan se selviää.FLEKU kirjoitti:Joo,niin epäilinkin.Kuuluuko näihin osiin jotka todella kannattaa ostaa ooppelilta vai tarvikkeena harakirikaupasta?
Automuovikem
No niin,vika korjattu eli puolahan se oli mennyt,tarvikeliikkeestä sen tilasin, hinta 120€.en sen enemmän kysellyt hintoja muualta,kun tarve oli heti.taas toimii,ennen seuraavaa vikaa . . .