jep.. melkeinpä naapurista oot varmaanki samaa koulua käyny kun mää tällä hetkellä.. nekalassa?
En kai mä niin kuulusa ole Limavittuko siä komentaa?
et oo muistan vaan törmänneeni suhun muutamaan kertaan siä.. ja eihän sun autojas voinu olla huomaamatta limavittu?? opettaja josta en oo kuullu?
Limavittu, =homopekka
Mikähän auto mahto olla siihen aikaa? Senu vai mikh?
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
^baxxter^ kirjoitti:
jep.. melkeinpä naapurista oot varmaanki samaa koulua käyny kun mää tällä hetkellä.. nekalassa?
En kai mä niin kuulusa ole Limavittuko siä komentaa?
et oo muistan vaan törmänneeni suhun muutamaan kertaan siä.. ja eihän sun autojas voinu olla huomaamatta limavittu?? opettaja josta en oo kuullu?
Limavittu, =homopekka
Mikähän auto mahto olla siihen aikaa? Senu vai mikh?
jaajaa senu tais olla.. ei tietoo kyllä mikä auto ny.. eikä oo vähään aikaan näkyny sitäkään.
Senun jälkeen tää on 5.kärry Mut ny puikkoo..
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Cobrian kirjoitti:Pitänee ens kerraksi tehdä se lipputanko Opel Motorsport -lipulle ja hankkia 12V valonheitin...
Ei ollu lipputankoo...
Kävin kans ekaa kertaa pyörähtämässä ja oli siä muutama ouppelikin mut ku itse olin väärän firman autolla(tarrakilpinen musta Avantti A4), en kehdannu mennää ees juttusille kyseleen ootteko OCF:läisiä.
Hetken tuli oltua parkis ksenonivalosen A-Vecun vieressä ja sit mamman viereen kotiin.
Non Gradus Anus Rodentum! (Not Worth A Rats Ass!)
Magister Mundi sum! (I am the Master of the Universe!)
Vescere bracis meis (Eat my shorts)
Stercus accidit (Shit happens)
parit astrat ja silmään pistävä sumuvalomäärä valkosen omegan keulalla tai jotai virikkeitä siinä ainaki oli
Nämä siis lahdenperänshellillä
- Rusko Motorsport -
k-p kirjoitti:no olihan siellä juurikin xenon enkeli a veccu, asrta cuope, xenon astra j valkonen omega ja siina oli hellan 3000 LISÄPITKÄT
Unohit mainita tuon coupen valot
- Rusko Motorsport -
Ketkäs pari seppää seisoskeli Ruovedenkadulla Hervannassa ysin aikoihin tänään, valkosen a-omegan edessä? Ite ajoin calibralla ohitte, en kerenny lapaa heilauttaan kun kohdalla vasta huomasin..