Onkos viellä G-Astrassa samanlainen etu jarrulevyn kiinnitys kuin E -Kadetissa ja F-Astrassa?
Kyseessä on 1.6/8V eli pyörässä nelipulttinen kiinnitys.
G-Astran etu jarrulevyn kiinnitys
Re: G-Astran etu jarrulevyn kiinnitys
Melkein sama. töissä mittailtiin, niin levyn offsetissä on 0,5mm - 1mm ero. Ero se on pienikin ero.hyde kirjoitti:Onkos viellä G-Astrassa samanlainen etu jarrulevyn kiinnitys kuin E -Kadetissa ja F-Astrassa?
Kyseessä on 1.6/8V eli pyörässä nelipulttinen kiinnitys.

onko astrassa samanlaiset kiinntyspultit kuin b vectrasssa, ne meinaan ovat vähän huonot, helposti uusiksi menevää kamaa ja saa voimalla avata, omasta meni poraamiseksi toinen.
äkkiseltään näyttäs isompi jarruisissa olevan, eli oisko 5 pulttisissa. suosiolla kansii ostaa ne pultit uudet, ovat todella ohut kantaiset ja pienellä kuusiokolopäällä kun itse pultti on kuitenkin M10.
äkkiseltään näyttäs isompi jarruisissa olevan, eli oisko 5 pulttisissa. suosiolla kansii ostaa ne pultit uudet, ovat todella ohut kantaiset ja pienellä kuusiokolopäällä kun itse pultti on kuitenkin M10.

Niin no suoralla, mutta entäs mutkaan...
No ainakin omassa oli eli 5-pulttisessa oli satulankannekkeenpultit 18mm kannalla. Ilmeisesti harvinaisemmat kun koko Jyväskylästä ei löytynyt pultteja kun tarve oli. Ne kuusiokolopultit saa kyl todella helposti murjottua.veksu kirjoitti:onko astrassa samanlaiset kiinntyspultit kuin b vectrasssa, ne meinaan ovat vähän huonot, helposti uusiksi menevää kamaa ja saa voimalla avata, omasta meni poraamiseksi toinen.