Omega MV6 saksasta

Keskustelua Opeleista
Weke
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Weke »

joo ihan asiallisennäköinen omppu .. tosin 95 mallia eli ehkä hieman iäkäs siihen mitä mä haen (97-98).. Noi nahkarecarot on kyllä hienot .. Ja kyl sais olla xenon valot yms :smile:

Onks toi pikkuruutu tosiaan navin näyttö ? Mä luulin sentäät että se olis tossa ajotietokoneen näytön tilalla tai siis siihen integroituna (jossain ooppelissa olen kyllä sellaisenkin nähnyt.. mutta olisko ollu joku jälkiasennus sitten)

Jos jollain sattuu silmään sopivia yksilöitä, niin eikun linkkiä tänne vaan .. Ei ole ihan pakko olla MV6, vaan 2.5V6:kin menee ..

ja yhden kivan saksa-englanti sanakirjan olen bongannut webistä, nimittäin http://dict.leo.org/
On meinaan hyvä vehje kun tutkii noita autoilmoituksia. tosta löytyy suoraan paljon autosanastoa yms..

Toni

<font size=-1>[ This Message was edited by: Weke on 2003-04-30 09:22 ]</font>
Calikka
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Calikka »

Miksi 97-98 auto on aivan sama 94-98:n?
Weke
'Kapitän'
'Kapitän'

juu siis periaatteessa sama autohan tuo on, ei siitä kyse .. lähinnä vaan kiinnostaa hieman tuoreemmat yksilöt ..

-t
jjvirtan
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jjvirtan »

Taloudellisessa mielessä uudemman tuonti kannattaa paremmin...Kovin halpaa ei musta kannata tuoda kun noi rahdit ja muut kulut pysyvät kuitenkin samana.
Ei muutakun välittäjään yhteyttä...vielä jos lähistöltä löytyis toinen auto jonka katsominen menisi samalla reissulla.
Eka auto jota mulle käytiin katsomassa oli ruosteessa,vaikka kuvissa näytti siistiltä kun mikä.Myyjän ei myöskään puhelimessa tunnustanut että auto on ruosteessa.No noita tuli sitten katsottua useampia.
Weke
'Kapitän'
'Kapitän'

Vois olla yks -97 Omega tiedossa joka on varustettu Steinmetz:in kompressorilla .. Mitenkähän on, saakohan tommosta suomessa meneen katsastuksesta läpi ?
Olis aika kiva vehje, noin 280 heppaa :smile:

-Toni
Vastaa Viestiin