Polttoaine putkisto C20NE
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Polttoaine putkisto C20NE
Jokimaalla joutu rakentamaan tuossa jokin aika sitten patenttia menoputkeen jotta pääsee tänne kotio.
Nyt kysynkin arvon foorumilaisilta, että mistä tavarasta kannattaa putket vääntää tankilta eteenpäin...
Kaveri sanoi että oli vectraan rakentanut sopivasta hydr.letkusta, senhän pitäisi kestää painetta ja "syöpymistä".
Jotenkin vain tuntuu et mitenkähän tuonkin asian kanssa taas on, meininki oli nimittäin rakennella toinen kone tuohon asconan keulalle johon tulee sitten hieman potkua. Kestävää putkistomateriaalia tarvitaan, joten suosituksia otetaan vastaan.
E: kyseessä C20NE ascona vm -87
Nyt kysynkin arvon foorumilaisilta, että mistä tavarasta kannattaa putket vääntää tankilta eteenpäin...
Kaveri sanoi että oli vectraan rakentanut sopivasta hydr.letkusta, senhän pitäisi kestää painetta ja "syöpymistä".
Jotenkin vain tuntuu et mitenkähän tuonkin asian kanssa taas on, meininki oli nimittäin rakennella toinen kone tuohon asconan keulalle johon tulee sitten hieman potkua. Kestävää putkistomateriaalia tarvitaan, joten suosituksia otetaan vastaan.
E: kyseessä C20NE ascona vm -87
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
otto82 kirjoitti:Omaan omegaani (20SE) on edellinen omistaja laittanut sinistä hydrauli letkua tankilta asti. Itse myös epäilin putkien kestävyyttä alkuun, mutta hyvin on kestäny. Eikös nuo bensaputket normaalisti ole jotain messinkiä tai vastaavaa?
Tarkotat varmaan siis muovista sinistä pneumatiikkaputkea?
Se kestää liuottimia, mutta pitää kiinnittää pohjaan, kun se tahtoo vänkätä kiepille.
Mä laittasin kupariputkea. Biltemasta saa edullisesti 10m kieppejä ja se on helppo muotoilla pohjaan.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Nailonputki on hyvää kanssa, kestää bensaa/painetta hyvin eikä maksa juuri mitään esim. Teollisuus-Etolassa. Sitä on ite tullut käytettyä, tosin sama vika siinäkin että tahtoo mennä suht helposti kiepille takas.. Ja silloin kun kävin sitä ostamassa Etolassa niin olin hiukka skeptinen putken paineenkestoon mutta myyjä sanoi että se vähintään 10 baria kestää.. 
Sitä kun pienenä syntyy ja kännissä kuolee niin ei tiedä pahassa maailmassa käyneensäkään.
Onkos taas joku moderaattori oikeuksineen mennyt sörssimään omia ajatuksia muiden viesteihin...Terodes kirjoitti:OT: kuis kännis mää olen kun en tuota muista kirjoittaneeniTerodes kirjoitti:pitääpä käydä kysymässä tuosta paikalliselta etolalta, tulevaisuutta ajatellen myös
Ja täältä kans ääni tuolle hydrauli putkelle,oli se sitten sinistä tai mustaa.
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

pitääpä käydä kysymässä tuosta paikalliselta etolalta, tulevaisuutta ajatellen myösTerodes kirjoitti:OT: kuis kännis mää olen kun en tuota muista kirjoittaneeniTerodes kirjoitti:pitääpä käydä kysymässä tuosta paikalliselta etolalta, tulevaisuutta ajatellen myös
Sry, mun moka. silimät ristissä ku kirjottaa ja klikkailee hiirellä niin voi sattua hurrrrjia juttuja
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006