mennään kattoon ammomiesten autoja?Muljunen kirjoitti:Josko sitä uskaltais tulla paikalle "uuden" auton kanssa, kun ei vanhalla kehdannut tulla
K-S paikallismiitti. Kysymys
Aikataulupäivityksiä otsikkoon.
Jahas, eikö sitä pitäisi taas suunnitella jonkinlaista OCJ pikkujoulua. Eli pidetään paikallisten kesken jonkinlaiset kekkerit. Elikkäs jonkinlaista kokoontumista lörpöttelyn, saunomisen tms. kera.
Ja jos Miro sais sen tilan sieltä taas varailtua, kunhan keksitään et millon.
Jahas, eikö sitä pitäisi taas suunnitella jonkinlaista OCJ pikkujoulua. Eli pidetään paikallisten kesken jonkinlaiset kekkerit. Elikkäs jonkinlaista kokoontumista lörpöttelyn, saunomisen tms. kera.
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
jos tuo sauna ei järjesty.... meillä on baari.....Juheksi kirjoitti:
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
-
Miro.Simounen
- OCF Member 2017
Ei ilmeisesti porukkaa kiinnosta kun ei asiaan kantaa oteta. Pidetään sitten taas perinteisellä porukalla vaikka uusia aina mahtuu mukaan!!!!!!!!!!!!!!!
Ajankohtaan tullen ni mulle ei käy tuo marraskuun eka lauantai, koska silloin joko ollaan tai tullaan Saksasta. Mutta eihän sota yhtä miestä kaipaa jos muille vaan käy.
Ja voihan tuota venyttää sitten joulukuun puolellekkin jos siltä tuntuu.
Ajankohtaan tullen ni mulle ei käy tuo marraskuun eka lauantai, koska silloin joko ollaan tai tullaan Saksasta. Mutta eihän sota yhtä miestä kaipaa jos muille vaan käy.
Ja voihan tuota venyttää sitten joulukuun puolellekkin jos siltä tuntuu.
Noniin. Aluksi suunniteltua tilaa ei sitten saatukkaan joten jollei muuta vaihtoehtoa ilmene, pidetään ne TobyR:n luona. Ja aika edelleen tuo 10.11.
E:

E:
Tämäkään ei nyt sitten ole pois sulettu vaihtoehto jos sinne romujen sekaan vaan mahtuu.timok kirjoitti:jos tuo sauna ei järjesty.... meillä on baari.....Juheksi kirjoitti:
Ja jos Miro sais sen tilan sieltä taas varailtua, kunhan keksitään et millon.![]()
vaatii vaan hiukan järjestämistä, on hautautunut nyt kaikenmaailman lasikuituhärpättimien peittoon.....