16valve kirjoitti:Mulla on Astrassa alkuperäiset penkit Öö, heh..
Mutta sullahan on juniorille se Recaron jakkara... Kuinkas paljon se lisää hönkää pellin (poistetun) alle?
Ai niin se Recaro. Olenkin ihmetellyt, että miten se Astra on ollut välillä niin ripee motarin suoralla.. Pitääkin penkittää heti, vai mitenkähän se on kun penkki on Leevin (mun poika 2v). Pitääkö Leevin tehdä se penkitys? Äh, no mut jos mulla on vakiona 125hv, ja kun Recaron penkkejä on kuitenkin vaan yksi. Tuskin tehonlisäys on yli kymmentä prosenttia? Aika hyvin sekin on, 137.5hv! Ai niin, onhan Leevillä karvanopat, sai ilmaiseksi Leather Heavenin jätkiltä (tosin ne ei ole autossa, vaan Leevin huoneessa). Pidetään tasaraha 140 kaakkia!
eikös toi lahdenperän shell ole siinä motarin alussa, kun lähdetään tre:n keskustasta helsinkiä kohti? se kämäsen pienen kokoinen pieni shelli siinä alaspäin suuntautuvan rampin juuressa oikealla?
K3771s kirjoitti:eikös toi lahdenperän shell ole siinä motarin alussa, kun lähdetään tre:n keskustasta helsinkiä kohti? se kämäsen pienen kokoinen pieni shelli siinä alaspäin suuntautuvan rampin juuressa oikealla?
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!