KGS-*** kilpi ? Ja köh.. kauniin näköiset tuplaänkät takana ? Mikäli osu oikeeseen, niin penttilässä oot tullu usein vastaanmandalaya kirjoitti:Mie taas.ChiEf kirjoitti: Keltainen F-farkku Astra ajeli vastaan penttilässä tuosa 14.00 maissa. Firman autolla ajelin vastaan siinä shikaanissa..
Pohjois-Karjalan alue miitti. Seuraa ajankohtaa ja paikkaa viimeiseltä sivulta
Mullaki on KGS-xxx kilpiFouli kirjoitti:KGS-*** kilpi ? Ja köh.. kauniin näköiset tuplaänkät takana ? Mikäli osu oikeeseen, niin penttilässä oot tullu usein vastaanmandalaya kirjoitti:Mie taas.ChiEf kirjoitti: Keltainen F-farkku Astra ajeli vastaan penttilässä tuosa 14.00 maissa. Firman autolla ajelin vastaan siinä shikaanissa..
Impala SS -62
Ford Model A 5W -31
Kadett C City -76 ja -77
Octavia vRS 4x4 -16
Ford Model A 5W -31
Kadett C City -76 ja -77
Octavia vRS 4x4 -16
Eipä ole meilä KGS-xxx ja ihan vakioputkellakin vieläFouli kirjoitti:KGS-*** kilpi ? Ja köh.. kauniin näköiset tuplaänkät takana ? Mikäli osu oikeeseen, niin penttilässä oot tullu usein vastaanmandalaya kirjoitti:Mie taas.ChiEf kirjoitti: Keltainen F-farkku Astra ajeli vastaan penttilässä tuosa 14.00 maissa. Firman autolla ajelin vastaan siinä shikaanissa..
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
onkos jollain clubilaisella joensuussa punanen calibra, levikkeet siinä ainakin oli... oli sen verran vittumainen kuski että kun ohi yritin (tulin takaa vauhdissa ja calle oli punasissa pysähtyny, valot vaihtu ja kiihdytti) niin ei päästäny, vierellä ajo koko aika. joten en päässyt kaistalle jolle olin menossa kun takaakin tuli autoja.. 
Mistä toi allekirjotus on? Onko jossain joku virtuaalimodi juttu? Mullon töissä välillä vähän tylsää..Riisikippo kirjoitti:onkos jollain clubilaisella joensuussa punanen calibra, levikkeet siinä ainakin oli... oli sen verran vittumainen kuski että kun ohi yritin (tulin takaa vauhdissa ja calle oli punasissa pysähtyny, valot vaihtu ja kiihdytti) niin ei päästäny, vierellä ajo koko aika. joten en päässyt kaistalle jolle olin menossa kun takaakin tuli autoja..
Juu olin telkkarissa, vielä lauantaina kello 15 tulee uusintana. Eikä ole mitään räppipaskaa ja negativea jos Toivanen sitä pelkää.
1. Guns 'n' roses
2. Klamydia
3. Kwan
4.
5.
6. Maj karma
7. Happoradio
8. Evanesence
9. Backyard babies
10. Amorphis
Paria en nyt äkkiseltään muista ja onko tuo järjestyskään oikein. Ei sitä vanhuus tule yksin.
Astra F
Golf III
HD ratikka
Golf III
HD ratikka
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
Ei voi tietää? Millä olin liikenteessä? Millon? Mitä? Täh?Jube-setä kirjoitti:Siltävaralta jos chief ja manda ei tajunnu, se olin minä joka tuulentien risteyksessä morotti nizzanista!
Opel Monza 2.2E -86
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05