Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
ascona_c
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

Pitääkö paikkaansa, että V6 B-Omegan vesipumppu ei pyöri jakohihnan avulla?

Ja toisekseen mistä tiedän luistaako automaattilaatikko?

:o :o :o
Jarzki
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jarzki »

ascona_c kirjoitti:Ja toisekseen mistä tiedän luistaako automaattilaatikko?
Tee ns. Stall-testi. Laita vaihde D-asentoon, käsijarru päällä ja jalkajarru myös pohjaan, sitten painat kaasun pohjaan ja jos kierrokset nousee tosi ylös niin luistaa, jos kierrokset ei nouse kovin paljoa niin moottori on tehoton. Jostain löytyy niitä ohjearvoja mitä kierrokset pitäisi olla ei mitään hajua mistä. Ja huom! testi ei saa kestää kuin 5-10 sekuntia koska vaihdelaatikko on tosi kovilla, kaikki voima menee vain öljyn lämmittämiseen.
Riisikippo
Minut on bannattu!

Viesti Kirjoittaja Riisikippo »

Miten jos kamelilla ratsastaa keskustassa päissään, voiko saada rattijuopumus syytteen? :-?
ascona_c
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

Jarzki kirjoitti:
ascona_c kirjoitti:Ja toisekseen mistä tiedän luistaako automaattilaatikko?
Tee ns. Stall-testi. Laita vaihde D-asentoon, käsijarru päällä ja jalkajarru myös pohjaan, sitten painat kaasun pohjaan ja jos kierrokset nousee tosi ylös niin luistaa, jos kierrokset ei nouse kovin paljoa niin moottori on tehoton. Jostain löytyy niitä ohjearvoja mitä kierrokset pitäisi olla ei mitään hajua mistä. Ja huom! testi ei saa kestää kuin 5-10 sekuntia koska vaihdelaatikko on tosi kovilla, kaikki voima menee vain öljyn lämmittämiseen.
Kierrokset 2000, ei siis tunnu luistavan. :sleep:
Jonppa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jonppa »

Riisikippo kirjoitti:Miten jos kamelilla ratsastaa keskustassa päissään, voiko saada rattijuopumus syytteen? :-?
Onko kamelissa ratti? :-?
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time,
but you cannot fool all the people all the time.
-Abraham Lincoln
Timotee
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Timotee »

Markka-ajalta valuutta mut älkää hämääntykö.
Tämän on oikeasti esittänyt mulle taksiyrittäjä, joka ei itse tiennyt vastausta ja lupasi tarjota juoman jos osaan selittää tämän.

Kolme miestä otti porukassa taksin ja sopi että lasku menee tasan. No, perillä taksa oli 300mk joten jokainen ojensi rengille satasen.

Sällien noustua autosta, kuski huomasi ottaneensa liikaa maksua, koskapa oikea hinta olisikin ollut kaksisataaviisikymppiä. Kuljettaja halusi palauttaa koko liikaa maksetun summan, mutta koska kaverukset halusivat maksaa jokainen yhtä paljon matkastaan, tämä palautti jokaiselle kympin ja sujautti ylimääräisen parikymppisen omaan taskuunsa. Saatuaan kympit takaisin, jokainen kyytiläisistä oli siis maksanut matkastaan 90 markkaa.

Kolme kertaa 90,- tekee 270, minkä lisäksi rengin taskussa oli se 20mk. Minne hävisi alussa maksetusta kolmestasadasta se kymppi?

Mainittakoon että join juoman, ja seuraavalla viikolla kaveri tuli kysymään että jos rupeat kaivamaan tästä alaspäin, niin tuletko Kiinassa ulos pää vai jalat edellä..
Mannion
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Mannion »

Timotee kirjoitti: Kolme kertaa 90,- tekee 270, minkä lisäksi rengin taskussa oli se 20mk. Minne hävisi alussa maksetusta kolmestasadasta se kymppi?
Laskinko mä jotenkin väärin, kun sain 250mk.. Saat kyllä selittää että mikä ihmeen kymppi? En tajua :D

Timotee kirjoitti:ja seuraavalla viikolla kaveri tuli kysymään että jos rupeat kaivamaan tästä alaspäin, niin tuletko Kiinassa ulos pää vai jalat edellä..
Et tule Kiinasta, vaan jostain Uuden-Seelannin kulmilta..
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Timotee
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Timotee »

mannion kirjoitti:
Timotee kirjoitti: Kolme kertaa 90,- tekee 270, minkä lisäksi rengin taskussa oli se 20mk. Minne hävisi alussa maksetusta kolmestasadasta se kymppi?
Laskinko mä jotenkin väärin, kun sain 50mk.. Saat kyllä selittää että mikä ihmeen kymppi? En tajua :D
Mistä sait sen 250?

Siis kolme miestä maksoi jokainen sen 90 koska saivat satasesta kympin takaisin. Lisäksi se taksikuskin palauttamatta jäänyt 20mk -> 270+20= 290mk. Ja alussa ukot maksoivat yhteensä tasan 300 eli kymppi onpi nyt jossain hävyksissä?

Tulen mistä tulen mutta jalat vai pää edellä?
Mannion
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Mannion »

Timotee kirjoitti:
Mistä sait sen 250?

Siis kolme miestä maksoi jokainen sen 90 koska saivat satasesta kympin takaisin. Lisäksi se taksikuskin palauttamatta jäänyt 20mk -> 270+20= 290mk. Ja alussa ukot maksoivat yhteensä tasan 300 eli kymppi onpi nyt jossain hävyksissä?

Tulen mistä tulen mutta jalat vai pää edellä?
Niinjoo, jos sen laskee tollain.. Mä laskin että taksikuski antaa aina 10mk/100mk takasin. Eli henkilölle nro1 10mk (300-10=290). Henkilölle nro2 10mk/100mk (290-10=280). Henkilölle nro3 10/100 (280-10=270). Taksikuski pitää itse 20mk (270-20=250).. Tollain itse sen sain..

(tosin mulla on maailman huonoin matikkapää, mut yritystä ainakin)
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
nuhapumppu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja nuhapumppu »

Nii kuskilla annettiin 300mk ja matka maksoi 250mk. Kuski antoi yhteensä 30mk miehille takaisin ja laittoi 20mk omaan taskuunsa. 300-30= 270 =250+20 eli mitään ei hävinnyt mihinkään.
Savolainen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Savolainen »

Timotee kirjoitti:Markka-ajalta valuutta mut älkää hämääntykö.
Tämän on oikeasti esittänyt mulle taksiyrittäjä, joka ei itse tiennyt vastausta ja lupasi tarjota juoman jos osaan selittää tämän.
Kolme kertaa 90,- tekee 270, minkä lisäksi rengin taskussa oli se 20mk. Minne hävisi alussa maksetusta kolmestasadasta se kymppi?
Miten niin hävinnyt? Sai 300mk vaikka leikisti kympin seteleinä. Antoi jokaiselle kympin takaisin, jäljelle jää 270, laittaa omaan taskuunsa 20, summa 250mk katettu ja 50mk kohtalo selvitetty. Yhteensä 300.

Mikä tässä nyt oli se outous? Ei jymmärrä. Kirjoitit sen 270+20 väärinpäin. Sehän on antanut 30 pois, ja siihen ei pidä lisätä sitä 20mk ylöspäin vaan alaspäin, eli 250mk. Josta tulee 30mk+20mk on 50mk.
Riisikippo
Minut on bannattu!

Viesti Kirjoittaja Riisikippo »

Jonppa kirjoitti:
Riisikippo kirjoitti:Miten jos kamelilla ratsastaa keskustassa päissään, voiko saada rattijuopumus syytteen? :-?
Onko kamelissa ratti? :-?
mut tuskin saa silti hevosellakaan päissään ratsastaa keskustassa?
nuhapumppu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja nuhapumppu »

Savolainen kirjoitti:
Timotee kirjoitti:Markka-ajalta valuutta mut älkää hämääntykö.
Miten niin hävinnyt? Sai 300mk vaikka leikisti kympin seteleinä. Antoi jokaiselle kympin takaisin, jäljelle jää 270, laittaa omaan taskuunsa 20, summa 250mk katettu ja 50mk kohtalo selvitetty. Yhteensä 300.

Mikä tässä nyt oli se outous? Ei jymmärrä. Kirjoitit sen 270+20 väärinpäin. Sehän on antanut 30 pois, ja siihen ei pidä lisätä sitä 20mk ylöspäin vaan alaspäin, eli 250mk. Josta tulee 30mk+20mk on 50mk.
Just selitin.
wanha
Savolainen
'Diplomat'
'Diplomat'

realsanta kirjoitti:
Just selitin.
wanha
Niin näkyy, muutenhan minä en tuota olisi osannutkaan :roll:
Savolainen
'Diplomat'
'Diplomat'

Ei, mutta voi saada vaaran aiheuttamisesta sakot (jos yllättäen aiheuttaa sitä vaaraa). Paitsi, jos siinä on kärrit ja hopotat menemään tiellä, sitten voit saada liikennejuopumuksesta penalttia.
Vastaa Viestiin