voi tulla koittaa..haulikko on vastassa..veikka81 kirjoitti:Tosi varas lukee tätä foorumia ja kiertää nuo teidän varkauden estot , tai sitten se vie koko koslan
Lisävalojen varastamisen ehkäisy
Ei roistoja saa satuttaa, saa itse syytteen. Näinhän kävi sille isännälle joka haulikolla pysäytti kettutyttöidioottien ilkivaltahankkeen!
Luulin että seuraavakin oli vaan kaupunkilegendaa, mutta eräs tuttu jenkkiläinen asianajaja vahvisti sen olevan totisinta totta:
Isäntä sai autovarkaan kiinni itse teosta autonsa sisältä ja lähti juoksemaan takaa pesäpallomailan kanssa. Varas katsoi karkuun juostessaan taakseen ja törmäsi katuvaloon ja taju pois. Nosti sitten syytteen takaa-ajajaa vastaan! (Ameriikassa tietenkin)
Luulin että seuraavakin oli vaan kaupunkilegendaa, mutta eräs tuttu jenkkiläinen asianajaja vahvisti sen olevan totisinta totta:
Isäntä sai autovarkaan kiinni itse teosta autonsa sisältä ja lähti juoksemaan takaa pesäpallomailan kanssa. Varas katsoi karkuun juostessaan taakseen ja törmäsi katuvaloon ja taju pois. Nosti sitten syytteen takaa-ajajaa vastaan! (Ameriikassa tietenkin)
hajama kirjoitti:Ei roistoja saa satuttaa, saa itse syytteen. Näinhän kävi sille isännälle joka haulikolla pysäytti kettutyttöidioottien ilkivaltahankkeen!
E: Suurta julkisuutta saavuttanut tapaus sattui Orimattilassa vuonna 1997, jolloin turkistarhaaja ampui tilalleen tunkeutunutta viittä aktivistia haulikolla
![]()
Mazda6 Sportwagon 2.0 Elegance -04
- Freelancer85
- 'Admiral'

- Viesti:
Lisärit
Hyvin valot vielä saaneet olla keulalla, saas nähä kun muutto tulee eteen ja auto joutuu oleen ulkosalla. Pitäs tosiaan toi hälytin jonka ostin asentaa siten et alkaa huutaan ku johot menee poikki.