kumimuumi kirjoitti:Kuinka kyljelleen toi sun ahdin jää? Joku viisas neuvoi, että keskiosa saa olla enintään 15 astetta vinossa että öljy valuu kunnolla pois sieltä..
kyllähän se vähä tulee, tulee muutenki aika alas toi ahdin... jos tuota öljyn paluuta ja nuita meinaat nii testasin vaan tuota ropellia paikalleen, tuossa on vielä paljon hommaa mut yritän parinviikon sisään saada savut tuosta, mutta katotaan ny tällä menolla taitaa kalja/viuna maistuu enempi!
cooleri uupuu vielä... myöhemmin vois katella toisen alakerran ja isomman ahtimen... ja ehkäpä elämän!
Et sattunu tekeen T3 laippoja? On tullu laiteltua tuonne ProTurbolle tilausta mutta mitään ei kuulu, joten jos sulta sattuu tuollaista löytymään niin tarvetta olisi.
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
jotaki sai krapulassa aikaseksi
kansi olis paikallaan... jos huomenissa ruuvais kaasarit ja painekotelon paikalleen, ahtoputkia ja pakoputkee pitäs ruveta tekee!
vittu pakko päästä polttaan muutamat tyresit, kaveri yritti jo vaihtaa calibraan tuota
syylärille aikavähän tilaa mut menee tuohon kumminki... huomenna kiinnikkeitä tekeen!
jos tuosta savut koht sais? maalais huomenna töis noi paineputket! vielä uupuu kaikennäköstä mut eihän täs oo ku aikaa tosin rahat aika kuitilla
pitäs saada viel 4centtii matalemmaks toi cona samaan malliin ku vanha ja ehkä se irmscher look etulippa puskurin alle kun tuos tallissa pyörii tosin voi olla et pidän ihan orgis näkösenä tän talven ihan piruuttaan
Offtopickia mutta perskeles kun tullut muutamaan kertaan ihmeteltyä että mitäs mä oon kirjoittanut. Kun avataria vain mulkaissut enkä nikkiä. Itsellä sama käytössä Opel 60's & 70's puolella ja ihan itse kuvan törkeästi kaappasin joltain filminpätkältä streetfireltä
BMW 525tds -99, BMW 316 -86, Opel Omega B 2.5td karvanaamari
Krynx kirjoitti:Offtopickia mutta perskeles kun tullut muutamaan kertaan ihmeteltyä että mitäs mä oon kirjoittanut. Kun avataria vain mulkaissut enkä nikkiä. Itsellä sama käytössä Opel 60's & 70's puolella ja ihan itse kuvan törkeästi kaappasin joltain filminpätkältä streetfireltä
en kyl muista mistä ton otin mut oli nii tähän proggikseen sopiva
muutama pakollinen mittari, lambda on vielä asentamatta ja putkisto pitäs tehdä ei oo nyt ku öljypohjaan asti
vähä peräpystös vielä jos tuo sutia vetäs heh
ensviikolla savut? pitää fiksata tuota konehuonetta kun saan pelaan ton ensin
tein kuparista uuden tuloputken, vanha on sit paluuna bensapumppuna turbocalibran pumppu ja jonkin näkönen väli säiliö bensatankin alapuolella...
Kannattaa koneen maadotukset kattoo tai tulee äkkiä palanut kytkinvaijeri
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!