Keskuslukitus herjaa. B vectra -97

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
GSI Astra Caravan
'Kadett'
'Kadett'

Keskuslukitus herjaa. B vectra -97

Viesti Kirjoittaja GSI Astra Caravan »

Mikä mättää, keskuslukossa?

Pitää laittaa ovet 6 kertaa lukkoon ennenkö ne jää lukkoon. ja sen 6 kerran jälkeen toimii ihan normaalisti. Heti kun laittaa uudestaan virrat päälle niin taas sama homma. Kaukosäädöllä ja avaimella sama homma. Sit kun ottaa kuskin ovesta liittimen irti että kuskin oveen ei mene enään virtaa niin lukitus toimii aivan normaalisti. Olen purkanut kuskin ovimoottorin ja siellä ei mitään kosketus häikkää. missä vika!! eihän se kuskin moottorikaan ole voinut sipata koska se kuiteskin menee lukkoon sen 6 kerran jälkeen. Ei jaksa enään ymmärtää missä vika.
JK
Boah
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Boah »

Kuulostaa joltain kuskin oven mikrokytkinvialta. En itse ole kyllä avannut kuskin oven moottoria, mutta siellä varmasti joku mikrokytkin jonka perusteella kaikki muut ovet mene kiinni kun kyseisen oven vääntää avaimesta kiinni tai painaa nupin alas.
Toyota Corolla 2006 1.6 A
GSI Astra Caravan
'Kadett'
'Kadett'

Olen purkanut lukko moottorin ja mikrokytkin näytti ehjältä, ja siitä kuului pieni nakse kun sitä väkästä heilutti. et sekin on vissiin kunnossa koska kuului se nakse ääni...en ole varma. mistäköhän niitä mikro kytkimiä saisi jos testaisi uudella?
JK
GSI Astra Caravan
'Kadett'
'Kadett'

Vika löytyi. Mikrokytkin oli hajalla. 5 euroa, maksoi uusi kytkin. Nyt toimii taas niinkuin pitääkin, mutta mitenköhän kauan....? :D -(z)-
JK
Vastaa Viestiin