Huolimattomuutta huollossa

Keskustelua Opeleista
mira-asteri
'Agila'

Viesti Kirjoittaja mira-asteri »

Off topic, mutta minulla on hyvääkin sanottavaa korjaamosta! Käytin Astran katsastuksessa, ja hylky tuli siksi, että oikeanpuoleinen raidetangon pää oli väljä. Korjaamolla oli todettu, että se onkin vasemmanpuoleinen, joka on väljä, ei oikeanpuoleinen.
Olivat sitten vaihtaneet sen vasemman, ja sain ohjeeksi, että jos katsastus ei hyväksy, niin katsotaan, mitä tehdään.
Leima tuli, eikä katsastaja kommentoinut mitenkään sitä, ettei oikeanpuoleista ollutkaan vaihdettu.
Kerrankos ne vasen ja oikea sekaantuvat... :P
Jartsa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jartsa »

kyllähän noista merkkihuolloista on ainakin tääläpäin enemmän hyvää kun huonoa sanottavaa.
Henkilökunta on todella mukavaa ja palvelu pelaa jopa puhelimessa.

itse myös teen kaiken itse mitä vaan pystyy.mutta taas noita äipän autoja joutuu kuskaamaan merkkihuollossa jotta takuut pysyy voimassa.
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
DTI
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja DTI »

Ei kai nykyään enää tarvitse merkkiliikkeessä huollattaa että pysyy takuu voimassa?

Ite pitänyt aina merkkihuoltoja yliarvostettuina ja ylihintaisina, MUTTA myönnän että nykyään arvostan sitä että osalla merkkihuolloista jopa oikeasti löytyy sitä ammattiosaamista johonkin merkkiin/malliin. Itsellä pelkästään hyviä kokemuksia opel-merkkiliikkeestä, palvelu hyvää ja kantoivat vastuunsa kun huollossa sattui pieni vahinko(dieselpumppu hajosi...).Tuon palvelun ja tuon vahingon tyylikkään korjauksen takia olen korjauttanut muutaman pikkuvian nimenomaan opelilla, vaikka on maksanutkin enemmän kuin ns.nyrkkipajalla.Varaosien hinnoittelu on kyllä välillä posketonta ja ns.ei-kriittiset ja ei-niin-paljon merkkituntemusta vaativat hommat tulee hoidettua muualla. Itsellä motivaatio auton fixailuihin on aika tyystin kadonnut, melkein vaan renkaat tulee vaihdettua itse...

Totuus kuitenkin yleensä on se että yhtä huonoa jälkeä saattaa saada sekä merkkiliikkeestä että nyrkkipajalta...
-03 Vectra C 1,8 STW
EX: -99 Vectra B DTI Voyage

Kadett B
+ muutamia stressileluja...
ruttu
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja ruttu »

ite oon kans sitä mieltä että merkkihuoltoa arvostetaan liikaa.. alakaa oleen lain myötä nii tasavertaisia suorituksia nuo huollot, mutta inhimillisiä virheitähän nuo ovat.. monestihan sinne konehuoneen puolelle tahtoo vähintään joku lista-avain jäädä ku ei ees vastaan pistä peltiä kiinni laittaessa :D
Kuva
Vastaa Viestiin