Rakentavaa keskustelua forumin tasosta tai sen laskusta.
Silloinkin kun siirryttiin PHPbb 1.4:sta 2:seen tuli asiasta purnausta ja todella suurta purnausta on odotettavissa kun tästä 2:sta siirrytään 3:seen. Vaikka samalla se mahdollistaa muutamia pitkään odotettuja toimintoja ja mahdollisuuksia...
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Pakko avautua pikkusen tänne, foorumin tasosta. Mielestäni OCF:n keskustelu foorumi on todella tasokas verrattuna moneen muuhun vastaavaan foorumiin. Ilmeisesti jotkut käyttäjät on niin kaavoihin kangistuneita että kaikki muutokset joita tehdään tason parantamiseksi/ylläpitämiseksi ovat heille myrkkyä.
Foorumin säännöthän on kaikkien käyttäjien luettavissa. Henk.kohtaisesti olen pyrkinyt näitä sääntöjä noudattamaan, ainoastaan yksi kirjoittamani topikki on lukittu.(oli vastaava jo olemassa
) Ymmärrän myös täysin osan lukoista, koska jo sivullinkin huomaa että keskustelussa ei enään ole päätä eikä häntää. Joihinkin lukkoihin tosin kaipaisi selitystä lukon syystä.
Mielenkiinnolla jään odottamaan tulevia uudistuksi, koska useimmiten uudistukset helpottavat foorumin käyttöä.
P.S. Tämä ei ole p**seen nuolemista, vaan oma mielipiteeni.
Foorumin säännöthän on kaikkien käyttäjien luettavissa. Henk.kohtaisesti olen pyrkinyt näitä sääntöjä noudattamaan, ainoastaan yksi kirjoittamani topikki on lukittu.(oli vastaava jo olemassa
Mielenkiinnolla jään odottamaan tulevia uudistuksi, koska useimmiten uudistukset helpottavat foorumin käyttöä.
P.S. Tämä ei ole p**seen nuolemista, vaan oma mielipiteeni.
Voi, V6 soikoon!
OCF foorumi on kyllä tasokkain foorumi missä itse pyörin. Monelle foorumille olen rekisteröitynyt mutta en ole viihtynyt koska juttujen taso on välillä tosi huonoa.
Esimerkkinä yksi foorumi jossa minulle lähes aina kun tekniikasta jotain kysyin tuli useita vastauksia että osta isompi koneinen auto niin siinä ei tuota ongelmaa ole ja itse ongelmaan ei tullut apua. Tuli sellainen olo että tuo kerho ei halua noita pikkukoneisten autojen omistajia joukkoonsa...
Täältä olen saanut lähes aina ohjeita koskien tekniikkaa ym. ongelmia mitä autoissani on välillä ollut. Foorumikin on "syyllinen" siihen että Opelilla ajelen vieläkin ja toinen on tulossa taloon kunhan sopivan löydän. Uudistuksia vastaan ei ole mitään koska ne yleensä helpottavat käyttöä. Moderaattoreista ei ole mitään huonoa sanottavaa ja varmasti suurin osa lukituista topiceista on ihan aiheesta lukittu, kaikkia käyttäjiä on vain mahdoton miellyttää.
Esimerkkinä yksi foorumi jossa minulle lähes aina kun tekniikasta jotain kysyin tuli useita vastauksia että osta isompi koneinen auto niin siinä ei tuota ongelmaa ole ja itse ongelmaan ei tullut apua. Tuli sellainen olo että tuo kerho ei halua noita pikkukoneisten autojen omistajia joukkoonsa...
Täältä olen saanut lähes aina ohjeita koskien tekniikkaa ym. ongelmia mitä autoissani on välillä ollut. Foorumikin on "syyllinen" siihen että Opelilla ajelen vieläkin ja toinen on tulossa taloon kunhan sopivan löydän. Uudistuksia vastaan ei ole mitään koska ne yleensä helpottavat käyttöä. Moderaattoreista ei ole mitään huonoa sanottavaa ja varmasti suurin osa lukituista topiceista on ihan aiheesta lukittu, kaikkia käyttäjiä on vain mahdoton miellyttää.
Astra G
Ex: Kadett E 1.8i GT, Kadett E 1.3 LS, Corolla 1,3, BMW E46 316i, Vectra B 2.0 CD Sport, Omega B MV6, Astra F 1.6 8V GLS, Astra F 1,6 16V GL
Ex: Kadett E 1.8i GT, Kadett E 1.3 LS, Corolla 1,3, BMW E46 316i, Vectra B 2.0 CD Sport, Omega B MV6, Astra F 1.6 8V GLS, Astra F 1,6 16V GL
Mitenkähän, kun ei kukaan enää tunnu bongailevan ooppeleita ollenkaan?! Ei liikenteestä eikä nettiautosta. Sen sijaan kaikenlaisia tilanteita on kyllä liikenteessä havaittu..
Vaikka nuo "ooppelien bongausketjut" eittämättä ovat keskustelua ooppeleista niin olisikohan kuitenkin parempi jos nuo bongausketjut olisi kaikki samassa paikassa?
On vaan ikävä, kun hauskat ja mielenkiintoset topicit unohtuu tonne ooppelikeskustelun puolelle.
Vaikka nuo "ooppelien bongausketjut" eittämättä ovat keskustelua ooppeleista niin olisikohan kuitenkin parempi jos nuo bongausketjut olisi kaikki samassa paikassa?
On vaan ikävä, kun hauskat ja mielenkiintoset topicit unohtuu tonne ooppelikeskustelun puolelle.
Harmi että joku kokee nuo "offtopic-lisäalueet" tärkeämmiksi kuin "varsinaiset" alueet eli juuri päinvastoin kuin ne on tarkoitettu...
Ajatuksena oli tehdä myös erillinen "olitko se sinä"-tyylinen bongaustopic, mutta se saa ainakin toistaiseksi jäädä tekemättä. Tuollaisia on näkynyt ulkomaisilla foorumeilla, jopa omana alueena.
Ajatuksena oli tehdä myös erillinen "olitko se sinä"-tyylinen bongaustopic, mutta se saa ainakin toistaiseksi jäädä tekemättä. Tuollaisia on näkynyt ulkomaisilla foorumeilla, jopa omana alueena.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Niimpä.
Ehkä se vaan on niin, että monet viettää työpäiväänsä noilla "netistä löydettyä-palstalla" ja yleisessä keskustelussa. Hakien vähän "kevyempää" viihettä, kun taas nuo varsinaiset ooppeli palstat on enemmänkin "asia pitosia".
Ihte kyllä luen aika tasasesti kaikkia osioita, siis noita "yleisempiä". Opel-alueelta seuraan vakkaristi opel-keskustelun ja projektit ja esittelyt.
Muita sit aina tarpeen mukaan.
Ettei nyt joku käsitä väärin niin en ole mitenkään vastaan tuota tehtyä muutosta. Tosin en kyllä sitäkään, että kaikki bongaus-ketjut niputettais vaikka tonne "muut jutut-palstan" yläösaan.
Ehkä se vaan on niin, että monet viettää työpäiväänsä noilla "netistä löydettyä-palstalla" ja yleisessä keskustelussa. Hakien vähän "kevyempää" viihettä, kun taas nuo varsinaiset ooppeli palstat on enemmänkin "asia pitosia".
Ihte kyllä luen aika tasasesti kaikkia osioita, siis noita "yleisempiä". Opel-alueelta seuraan vakkaristi opel-keskustelun ja projektit ja esittelyt.
Muita sit aina tarpeen mukaan.
Ettei nyt joku käsitä väärin niin en ole mitenkään vastaan tuota tehtyä muutosta. Tosin en kyllä sitäkään, että kaikki bongaus-ketjut niputettais vaikka tonne "muut jutut-palstan" yläösaan.
Ihme asenteita rakentavaan palautteeseen
"Jos ei kiinnosta, menkää muualle", selkeetä yrittäjäainesta
Nyt alkaa olla lukotukset kohillaan ku lukko paukkuu jo kun videoilla ei ole muuta yhteistä kuin otsikossa mainittu moottoripyörä: http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=139411
Kai tässä kohta rajataan kommentitkin 160 merkkiin ettei vaan tulisi liian raskasta. 
EDIT:lukkoseppä kävi
Nyt alkaa olla lukotukset kohillaan ku lukko paukkuu jo kun videoilla ei ole muuta yhteistä kuin otsikossa mainittu moottoripyörä: http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=139411
EDIT:lukkoseppä kävi
Me modetkin ollaan ihmisiä joten virheitäkin sattuu...Amppa kirjoitti: Nyt alkaa olla lukotukset kohillaan ku lukko paukkuu jo kun videoilla ei ole muuta yhteistä kuin otsikossa mainittu moottoripyörä: http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=139411Kai tässä kohta rajataan kommentitkin 160 merkkiin ettei vaan tulisi liian raskasta.
![]()
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Totta turiset ja maltti on valttiaJarno kirjoitti:Me modetkin ollaan ihmisiä joten virheitäkin sattuu...Amppa kirjoitti: Nyt alkaa olla lukotukset kohillaan ku lukko paukkuu jo kun videoilla ei ole muuta yhteistä kuin otsikossa mainittu moottoripyörä: http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=139411Kai tässä kohta rajataan kommentitkin 160 merkkiin ettei vaan tulisi liian raskasta.
![]()
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Jarnolla oli hieman uniset silmätAmppa kirjoitti:Totta turiset ja maltti on valttiaJarno kirjoitti:Me modetkin ollaan ihmisiä joten virheitäkin sattuu...Amppa kirjoitti: Nyt alkaa olla lukotukset kohillaan ku lukko paukkuu jo kun videoilla ei ole muuta yhteistä kuin otsikossa mainittu moottoripyörä: http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=139411Kai tässä kohta rajataan kommentitkin 160 merkkiin ettei vaan tulisi liian raskasta.
![]()
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Tässä olen samaa mieltä. Eli kuten tekisi keltaisenpörssin ilmotusta. Eli pakolliset kohdat olisivat malli (toki otsikkoon muutakin voisi runoilla), puhelinnumero/e-mail, paikkakunta ja hinta, ellei hintana ole "tarjousten perusteella" tms.ipa kirjoitti:rompetorille pitäisi saada sellainen kaavakepohja johon pitäisi syöttää kaikki tarvittavat tiedot ennen kun sen voi lähettää muiden nähtäväksi.![]()
jos tuollainen on ylipäätään mahdollinen toteuttaa.
Miljoona vastausta viestiin, vain "lähetä kuvia mävaanhaluankatella@hotmale.com.."
Vaikka samapa tuo mulle
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Astra H 1.7