B korisen sportti vectran verhoilu...kaavat? + keskuslukko

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Saz^
'Kapitän'
'Kapitän'

B korisen sportti vectran verhoilu...kaavat? + keskuslukko

Viesti Kirjoittaja Saz^ »

Heips...koska pinkki on nyt myyty ja uusi projekti tilalla, ajattelin kysellä teiltä itse b vekranne verhoilleilta mites se sujui..? Tai mielipiteitä yleensä oletteko ennemmin luottaneet omaan vai liikkeen "kykyihin"

Minkä verran tullut maksamaan, työ, materiaalit?

Lisäksi vielä jos jollain sattuu olemaan kaavoja, olisin mahdollisesti halukas ne/kopiot ostamaan.

Tarkoituksena omaan verhoilla ovipahvit, katto ja penkit nahalla/keinonahalla.

Lisäksi kysymyksenä vectran keskuslukon kauko-ohjaus. Olen ollut siinä käsityksessä että nuissa olis kaikissa sellainen... autoni on kyllä ensimmäisiä b vekkuja, vm 96, ajattelin vaan että mitenköhän jälkeenpäin se onnistuis laittaa kauko-ohjauksella...ja onkohan se iso homma. Entiseen autoon jälkiasennettiin, pelasi kyllä vähän vaihtelevalla menestyksellä.

Vastailkaa :>
miikka555
'Kapitän'
'Kapitän'

Re: B korisen sportti vectran verhoilu...kaavat? + keskusluk

Viesti Kirjoittaja miikka555 »

Saz^ kirjoitti: Lisäksi kysymyksenä vectran keskuslukon kauko-ohjaus. Olen ollut siinä käsityksessä että nuissa olis kaikissa sellainen... autoni on kyllä ensimmäisiä b vekkuja, vm 96, ajattelin vaan että mitenköhän jälkeenpäin se onnistuis laittaa kauko-ohjauksella...ja onkohan se iso homma. Entiseen autoon jälkiasennettiin, pelasi kyllä vähän vaihtelevalla menestyksellä.
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=121499 :roll: :roll:
Saab
Vastaa Viestiin