Gladiatus

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
ap85
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ap85 »

JiiPR kirjoitti:Nyt kepittäny kolme itseäni levulla korkeampaa vastustajaa ja kunniaa kertyi huimat 12
OK. Eli se nousee vain itseään ylempitasoisen voittaessa. Ilmankos sitä ei tunnu koskaan tulevan noista areenataisteluista :lollis:
Skoda Octavia TDI
kumimuumi
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja kumimuumi »

Tainnu se v*tun kuraKameli käydä kopistelee koko killajn läpi :-?
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
lavaamo
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja lavaamo »

kumimuumi kirjoitti:Tainnu se v*tun kuraKameli käydä kopistelee koko killajn läpi :-?
Vittu, oon kituuttanu melkein viikon tossa ekassa areenassa ja yrittäny päästä ykköseksi, mutta pian tulee 10 leveli vastaan ja pitäis vielä melkein sata matsia ottaa ennen piikkipaikkaa... onko seuraavilla areenoilla vähemmän väkeä ettei taas tarvi alioittaa joltain sijalta 14000...?
Opel Astra Caravan 1.6 16v Edition -01

Ex Opel Corsa 1.2 16v Edition 100 -99
Ex VW Golf 1.6 -88
kumimuumi
OCF Member
OCF Member

Ei tuolla 10-19 areenalla ollut muistaakseni kuin reilu 1000 heeboa.. Mutta aika kovaan kuntoon saat reenata ja ostella parempia kamoja ettei kyyti ole kylmää heti alkajaisiksi :lol:
ap85
'Diplomat'
'Diplomat'

lavaamo kirjoitti:onko seuraavilla areenoilla vähemmän väkeä ettei taas tarvi alioittaa joltain sijalta 14000...?
Seuraavalla areenalla tosiaan se n. 1000 jannua sitten sitä seuraavalla ~250 ja mitä korkeammalle mennään sitä vähemmäksi käy. Tuosta huippupisteet listastahan noita pystyy arvioimaan kun lajittelee tason mukaan ja vähän päässä laskee ;)
Skoda Octavia TDI
JiiPR
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja JiiPR »

Siis miten tää homma nyt menee, oon hakannu jo monta kertaa tossa top 5 listalla olevia tyyppejä ( ne on lvl 9 ) Minä lvl 7 siis, miks en silti saa juuri nimeksikään kunniaa tai nouse listalla mihinkään?! :evil:
Kuva
Johnny
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Johnny »

Areenalla ei tule kunniaa ilmeisesti kuin itseään ylempänä tasolla olevia voitettaessa eikä silloinkaan kuin nimeksi.

Sinun täytyy voittaa Oma Sijoitus listalla olevia että nouset Areenalla ylöspäin.
Johnny, la gente esta muy loca.
Hirving
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hirving »

Metsästä 2 Sotilaskarkuri.... :evil: Yks löyty mut mist helv... se toinen löytyy, oon kolunnut jo kahteen kertaan koko hässäkän. :no:
Älä hätäile....aikanaan munakin kävelee.
Astra K Sport Tourer 1.6 CDTI A6 - ex. Astra J Sport Tourer 2.0 CDTI A6 2015 - ex. Astra J Sport Tourer 1.6T Sport A6 2012 - ex. Vectra C Wagon 1.9 CDTI A6 2008 - ex. Vectra C Wagon 2.2 A6 2004
www.hjvisions.fi
Miro.Simounen
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja Miro.Simounen »

Hirving kirjoitti:Metsästä 2 Sotilaskarkuri.... :evil: Yks löyty mut mist helv... se toinen löytyy, oon kolunnut jo kahteen kertaan koko hässäkän. :no:

http://board.fi.gladiatus.com/thread.php?threadid=11

tuolta ;)

perskuta 3min pysyin 1:nä tuossa 10-19 levelin sarjassa :yawn:
Vectra C GTS 2.0T "Stage-3"
Hirving
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hirving »

Miro.Simounen kirjoitti:
Hirving kirjoitti:Metsästä 2 Sotilaskarkuri.... :evil: Yks löyty mut mist helv... se toinen löytyy, oon kolunnut jo kahteen kertaan koko hässäkän. :no:

http://board.fi.gladiatus.com/thread.php?threadid=11

tuolta ;)

perskuta 3min pysyin 1:nä tuossa 10-19 levelin sarjassa :yawn:

Niinpä mutta kun ei näy ei löydy, ei kovin montaa päivää viittis pipopäätä etsiä. Mitäs eroo noil tutkimusmatkoilla on muuta kuin aika... :roll:
Älä hätäile....aikanaan munakin kävelee.
Astra K Sport Tourer 1.6 CDTI A6 - ex. Astra J Sport Tourer 2.0 CDTI A6 2015 - ex. Astra J Sport Tourer 1.6T Sport A6 2012 - ex. Vectra C Wagon 1.9 CDTI A6 2008 - ex. Vectra C Wagon 2.2 A6 2004
www.hjvisions.fi
ap85
'Diplomat'
'Diplomat'

Ihan mielenkiintoisia veijareita tulossa, ainakin nimen perusteella, vastaan tason 41 jälkeen ;)
Hirving kirjoitti:Niinpä mutta kun ei näy ei löydy, ei kovin montaa päivää viittis pipopäätä etsiä. Mitäs eroo noil tutkimusmatkoilla on muuta kuin aika... :roll:
Palkinnot on ehkä vähän paremmat ja mun mielestä noilla pidemmillä tasoilla vastus ehkä vähän kovempaa, mutta itse olen tullut siihen tulokseen että suurin hyöty on tehdä niitä lyhkäsiä vaan. Kuitenkin niin monesti kerätää niitä esineitä niin menee vaan pisteet hukkaan pidemmissä...
Skoda Octavia TDI
Miro.Simounen
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja Miro.Simounen »

jaahas kokopäivän kohta ollu käressä! Tais kovimmat haastajat nouista levelille 20
Vectra C GTS 2.0T "Stage-3"
HekeNe
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja HekeNe »

s4 pelailen, lvl 28 atm.
kumimuumi
OCF Member
OCF Member

Miro.Simounen kirjoitti:jaahas kokopäivän kohta ollu käressä! Tais kovimmat haastajat nouista levelille 20
Mirohan on tahkonnu ihan huolella :)

Helppohan se on jos on sijottanu premiumiin :P
VecculiOoppeli
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja VecculiOoppeli »

^ Nääh, big deal. Oon mieki ollut joka areenalla ykkösenä tähän mennessä. :) (No ei, hyvähän se on jos peli kulkee) Nyt oon siis areenalla 30-39, on jo hieman tappista meno siellä. Ite kun vasta lvl 32 nyt ja sijalla 48, josko sitä kohta jaksas taas muutaman sijan edetä. :wink:
Vectra A V6
Corsa E OPC
Cupra Born
Vastaa Viestiin