ascona_c kirjoitti:Varusteista:
CD-mallista löytyy seuraavat varusteet vakiona (lisävarusteita rustaamalla on sitten saanut melkein samat kuin MV6:een):
TC ei ole vakiovaruste CD:ssä, itselläni nyt -96 TD CD omppu johon rustattu lähes kaikki varusteet (nahka-recarot, sähköluukku jne.), mut tc ja lukkoperä puuttuu..
ja yks lisäys: sähkösäätöiset ja lämmitettävät peilit taitaa olla kaikissa malleissa..
ABE kirjoitti:Minkälaisella työllä noi takalasin puhallukset on toteutettu, meinaa jos jälkiasentaisi semmoiset?
Taitaa tuo servotronic olla aina v6 koneissa.
Luulen että siellä on vaan jonkinmoinen vastus joka lämpenee ja pieni tuuletin. Sitten toki se "ritilä" mistä ilmatulee lasiin.
Ainakin omassa Omegassani tuo takasivulasien puhallus on teholtaan ja huurteenpoisto-ominaisuuksiltaan melko mitäänsanomaton Suomen talvessa, paremmin pysyy ikkunat kirkkaina kun huolehtii ohjaamon raitisilmasuodattimen vaihdosta riittävän usein.
ABE kirjoitti:Minkälaisella työllä noi takalasin puhallukset on toteutettu, meinaa jos jälkiasentaisi semmoiset?
Luulen että siellä on vaan jonkinmoinen vastus joka lämpenee ja pieni tuuletin. Sitten toki se "ritilä" mistä ilmatulee lasiin.
Ompikos b1 mallissa takaovissa suulakkeet?
Mulla pysyy ainaki huurteettomana lasit ja sulaa melko nopeaa jäästä kun kääntää käsinojan takana olevat ritilät sivulaseille
Saab 9-3 2.8t V6 Aero xwd
Omega B2 caravan
DTM Calibra.
Öljyä palaa siis autoissa, kuin myös kotona
CD-mallista löytyy seuraavat varusteet vakiona (lisävarusteita rustaamalla on sitten saanut melkein samat kuin MV6:een):
TC ei ole vakiovaruste CD:ssä, itselläni nyt -96 TD CD omppu johon rustattu lähes kaikki varusteet (nahka-recarot, sähköluukku jne.), mut tc ja lukkoperä puuttuu..
ja yks lisäys: sähkösäätöiset ja lämmitettävät peilit taitaa olla kaikissa malleissa..
2-litrasista ja 2,5TD:stä puuttuu toi TC, en tiedä miksi...
Ompikos b1 mallissa takaovissa suulakkeet?
Mulla pysyy ainaki huurteettomana lasit ja sulaa melko nopeaa jäästä kun kääntää käsinojan takana olevat ritilät sivulaseille
B1 MV6:ssa on takalaseille vielä erilliset puhallussuuttimet lukkonupin vieressä. Kytketään päälle keskikonsolissa olevasta napista. Ja ainakin mitä itse olen ilmaa tunnustellut niin ei se sen lämpimämpää ilmaa ole, kuin mitä oven sisällä on. Epäilen suuresti että siellä muka jotkin lämmitysvastukset olisi.
Sellanen kyssäri....
Kun olis suunnitelmissa, tai ainakin haaveissa, hommata farkku b-omega. Niin paljon tuollasella saa vetää? Autotraileria tarvis saada vedettyä, ja mielellään myös "kuorman" kanssa..
Onko noin että on saatavilla omegaa myös ilman kitkalukkoa? Mistä senkin nyt sit tietää kumpaa mallia sitä ajelee?
Helppohan tuo on vaikka käydä lumella kokeilemassa. Renkaat linkkuun, ja kaasua. Kyllä huomaat jos autossa on/ei ole lukkoa.
Nyrkkisääntönä voinaan pitää, että kaikissa suomiautoissa on lukko, ja saksantuonneissa harvemmin. Omassanikaan tuota talvella loistavaa varustetta ei ole, vaikka onkin MV6.