Vectra 2.0 dti Hehkutusvalo
Vectra 2.0 dti Hehkutusvalo
Eli milloin sen kiemura langan pitäisi näkyä kojelaudassa. Aina käynnistäessä vai vain, kun jälkihehkutus tapahtuu? Itellä on ollut auto kolme päivää ja kerran olen hehkun merkkivalon nähnyt. Sunnuntai aamuna, kun auto oli yön ulkona ja ei ollut roikassa. Ohjekirjaa ei autossa ole ja olen tottunut, että hehkun merkkivalo palaa aina ainakin vähän aikaa ennen käynnistystä oli kone kylmä tai kuuma. Opeleita en tunne..
Hehkun valo palaa jos on tarpeeksi kylmä. Ja vain kun käännät virrat päälle. Kun se sammuu, on aika startata...
Lämpötilan pitää olla nollan tienoilla ennen kuin se välähtää. Mutta silti se hehkuttaa hetken, vaikkei se palaisikaan.
Lämpötilan pitää olla nollan tienoilla ennen kuin se välähtää. Mutta silti se hehkuttaa hetken, vaikkei se palaisikaan.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
vekkuli84 kirjoitti:korjaisin tota juhon lausahdusta ettei rattoreissa ja muissa olisi hehkuja ollenkaan...... miksi sitten meillä ainakin omissa ja tutuilla on sitten ?![]()
No ei tota mun lausahusta tartte joka vehkeeseen verratakkaan. Tottakai niissä joissain on...
Vanhemmissa ei ainakaan kovin usein ole...
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset