Eipä ollu kamerasta oikeen hyötyä tuolla sisällä. Täysin saman näki mitä peileillä... Nyt oon sitten suunnitellu laittavani sellasen uppoasennettavan joko kontin luukun läpi, tai sitten takapuskuriin. Lähes kaikki noi kilpikamerat on CMOS-kennolla ja se ainut mikä ei ole, on hiton iso ja ruma
Tuolta näyttää nyt uusi kamera joka on tulossa:
CCD kenno ja kohtuu pieni...
Oman pitäisi saapua näinä päivinä... En oikeen osannut tuota Ebay hommaa Maksoin suoraa firman tilille ja laitoin maksun viestiin hieman omia tietoja. Kun mitään ei kuulunut otin yhteyttä, jolloin hoksasivat että olin heille jo rahaakin laittanut Ihme että ei pay pal toiminyt Ebaystä (tai sitten en osannut) mutta firman omilla sivuilla oli pay pal nappula...
itteäni alko kanssa tuo kamerahomma kiinnostamaan, sumari takana tarpeettomana, siihen voisi upottaa. Ei kyllä nyt ihan kylmiltään tuo ebay luonnistu jos joku tilaa tuollaisen 30€ kameran niin ota kaksi, laitetaan kulut puoliksi.
alettava perehtymään ebayhin enemmänkin, varmaan kamaa/valikoimaa myynnissä aika reippaasti.
Täältä kannattaa näitä romppeita myös katsella, aika nopeasti tulee tavarat ja tähän asti joka kerralla hyvin toimineet. Moni, elleivät kaikki tuotteet sisältävät jo toimituskulut, joten voi shoppailla aivan vapaasti, kunhan muistaa pitää alta 45 euron tuon tilattavan tavaran arvon, niin ei mene tullimaksuja eikä arvonlisäveroja, vaikka tulli tuon pysäyttäisikin.
Kun miettii mikä vaiva tossa asennuksessa on, niin ei varmaan kannata laittaa halvinta mallia huonolla kennolla/linssillä. Tollanen CCD-kenno antaa selvästi parempaa kuvaa ainakin näissä sovelluksissa, tai näin olen ainakin käsittänyt...
Nyt on kuulemma kamera postissa, joten eiköhän tuota päästä pian asentelemaan...
Kiinatuonneista kun on kysymys, niin se hinta voi olla aivan mitä hyvänsä kolmesta eurosta kolmeen kymppiin ja tuote voi silti olla aivan sama. Väliportaiden määrä ja katteet vaihtelevat suuresti. Aika moni erimerkkisistä tuotteistakin tulee samalta tehtaalta, harva kun jaksaa omia tuotantoyksiköitä perustaa. Mutta asentakaapa Ekto ja Whathifi nuo kameranne ja ottakaa kuvia lopputuloksista, kiinnostaa varmasti monia.
Nyt hain paketin postista. Koeponnistin tolla plasmalla ja siinä ainakin kuva näytti hyvälle ja kohtuullisen laajalle. Kamera oli todellakin vain 28mm halkaisialtaan, eli todella pieni.
Asennusta oon suunitellu ensiviikolla. Tietääkö kukaan mistä saa kaapelin helposti takapuskurista sisälle?
ekto kirjoitti:Nyt hain paketin postista. Koeponnistin tolla plasmalla ja siinä ainakin kuva näytti hyvälle ja kohtuullisen laajalle. Kamera oli todellakin vain 28mm halkaisialtaan, eli todella pieni.
Asennusta oon suunitellu ensiviikolla. Tietääkö kukaan mistä saa kaapelin helposti takapuskurista sisälle?
on kyllä näppärän kokoinen, tässä mietin kanssa tuota mistä vetää piuhat sisällä.. melkein porattava reikä, jos ei siitä saa mistä virrat tulee rekkarinvaloille.
Jos tuo "oma" kamera nyt osoittautuu sellaiseksi että se kannattaa ylipäätänsä asentaa.