onko kellään ollut kyseistä ongelmaa?. välillä auto seilaa tyhjäkäynnillä, ja käy tosi rikkaalla jolloin tulpatkin aina nokistuu ja auto sammuilee milloin tahtoo, tyhjäkäynti on 1000rpm mutta pienen käyttämisen jälkeen kierokset laskee 500rpm ja sammuu.. mutta aina hyvin käynistyy...akun jännite on 14.5v ( joka taitaa olla vähän liikaa)
autoon olen vaihtanut :jäähdytysnesteen lämpötila anturin, laturiin jännittensäätäjän, bensapumpun rele, lamda anturi, akku, kaasuläpän asentotunnustin..
vikakoodit vielä herjaa :
kaasuläpän asentotunnistin-korkea jännite (johdinsarjan oikosulku plusnapaan,kaasuläpän asentotunnisti,moottorin ohjausmoduuli)
ilmamassan mittain -alhainen jännite( johdinsarjan oikosulku maattoon, ilmamassan mittain, moottorin ohjausmoduuli)
voisikohan johtosarjoissa olla joku vika?niitä olen kyllä katsellut ja mitään outoa ei ole näkyny, jos joku tiätäisi tämän vian niin suurkiitos!
apuva! -90 2.0i 8v calibra ei toimi
-
(F)ast_tra
- 'Diplomat'

tyhjäkäynti moottoria putsailin spray liuotin puhdistajalla.... mutta kuuluuko sen läpän (jonka näkee siitä toisesta reijästä) olla kokonaan suljettu reikä, minulla nimittäin on noin 3 millin rako siinä ja sit se tietty aukee kokonaan ku sitä vääntään.. mutta kokonaan se ei mene kinni. kuuluuko olla näin vai onko se paskana..?
callun vikakoodit ilmaisi ilmamassan mittaimen olevan rikki, joten nyt laitoin uuden, ja otin akun - kengän irti jotta viat nollaantuisi. mutta ei mitään ,vieläkin se herjaa sitä ja auto käy tosi rikkaalla... onko kellään ollut kyseistä ongelmaa??autodata ilmaisi että voisi olla johdinsarjan oikosulku maattoon..????