Eli Tigra seissyt kesästä asti ja nyt ei auton ovetkaan enää aukea avaimella, (kaikenlisäksi olin vääntänyt ovet aiemmin takalukkoon).
Nyt olisi hyvät neuvot tarpeen sillä en millään raaskisi mennä vasaran kanssa lasin läpi.
Onko kukaan koskaan joutunut vastaavaan tilanteeseen Tigran kanssa?
Foorumilta muihin malleihin olisi kuulemma päästy sisälle saamalla konepelti auki jostain etumaskista jne, joku mainitsi myös että rekisterivaloon voisi kytkeä akun.
Mitähän kannattaisi kokeilla ja onko kukaan pystynyt avaamaan konepeltiä Tigrasta jollain vippaskonesteilla?
Kiitokset jos joku osaisi auttaa!
Tigran ('98) akku loppu ja ovia ei saa auki, neuvoa?
Itellä oli myös B Vectrassa lukot ihan jumissa jostain syystä kun oli akku lopussa. Lopulta sain kutenkin väännettyä avaimella lukon auki. Kaikki lukot olivat ihan jumissa, mutta heri rupesivat pelaamaan kun saivat taas virtaa. Mikään rekisterikilven valo ei taida oikeen auttaa kun eivät ole yhteydessä virtapiiriin valojen ollessa pois päältä.
Ite en olis saanu tuota kuskin oveakaan auki, mutta kaveri sen jotenkin sai auki. Kun kuskin ovi on auki niin vaan konepelti auki ja virtaa akunnapoihin niin alkaa varmaan taas lukot pelaamaan.
Ite en olis saanu tuota kuskin oveakaan auki, mutta kaveri sen jotenkin sai auki. Kun kuskin ovi on auki niin vaan konepelti auki ja virtaa akunnapoihin niin alkaa varmaan taas lukot pelaamaan.
Toyota Corolla 2006 1.6 A
Ei saatana! Nyt on ovi auki!!!
Itse en olisi sitä saanut auki vaikka moneen kertaan kokeilin (eikä epäuskoinen vaimokaan) mutta kuten "Boah"illakin tässä ketjussa, kaveri sai kuskin oven jotenkin taianomaisesti auki...
Siis ei ollut ruostetta lukkopesässä vaan akku loppu ja tästä johtuen ovet eivät auenneet, ei myöskään takalaatikko. No nyt on karmaiseva opetus saatu, ei enää koskaan takalukkoon ja huomenna heti ostamaan uusi akku.
Kiitokset kuitenkin kaikille vastanneille!!!
Itse en olisi sitä saanut auki vaikka moneen kertaan kokeilin (eikä epäuskoinen vaimokaan) mutta kuten "Boah"illakin tässä ketjussa, kaveri sai kuskin oven jotenkin taianomaisesti auki...
Siis ei ollut ruostetta lukkopesässä vaan akku loppu ja tästä johtuen ovet eivät auenneet, ei myöskään takalaatikko. No nyt on karmaiseva opetus saatu, ei enää koskaan takalukkoon ja huomenna heti ostamaan uusi akku.
Kiitokset kuitenkin kaikille vastanneille!!!