Mie oon ainaki V-V:n auton bongannu pari kertaa Prisman / Jyskin parkeista, sen kyllä miun mielestä tunnistaa@veccus kirjoitti:Kummankos astra on usein prisman parkkipaikalla? Vai onko jonkun muun?Kingis_ kirjoitti:Tai sitten meidän auto. Peltivanteilla myös. Joskus 18 jälkeen olin liikenteessä.V-V kirjoitti:Meikäläisen auto...luulisin, eikai kellään muulla oo peltivalsseja?ChiEf kirjoitti:Ja joku tuli eilen kans vastaan keltasella GSI farkulla, peltivanteet alla.
Monesti ollu siellä kun on kaupassa käyny...
Pohjois-Karjalan alue miitti. Seuraa ajankohtaa ja paikkaa viimeiseltä sivulta
Miun auto on yleensä siellä Prisman parkissa....emäntä töissä siinä rakennuksessa.... Jos kattoo sitä autoo tarkemmin niin kyllä se pitäs erottaa muista keltasista@veccus kirjoitti:Kummankos astra on usein prisman parkkipaikalla? Vai onko jonkun muun?Kingis_ kirjoitti:Tai sitten meidän auto. Peltivanteilla myös. Joskus 18 jälkeen olin liikenteessä.V-V kirjoitti:Meikäläisen auto...luulisin, eikai kellään muulla oo peltivalsseja?ChiEf kirjoitti:Ja joku tuli eilen kans vastaan keltasella GSI farkulla, peltivanteet alla.
Monesti ollu siellä kun on kaupassa käyny...
Impala SS -62
Ford Model A 5W -31
Kadett C City -76 ja -77
Octavia vRS 4x4 -16
Ford Model A 5W -31
Kadett C City -76 ja -77
Octavia vRS 4x4 -16
Niin eihän noita keltasia farkkuja olekaan Joensuussa kun joku neljä(-viisi)... Niistä kyllä tosiaan ton V-V:n pelin tunnistaa eroon. Loput on aika samannäkösiä...
Joku oli muuten vissiin ostanu jo sen yhen sieltä Ukkolantieltä (minkä mieki meinasin mennä ostamaan
), tuli vaan tuolla sokkarin parkissa bongattua yks päivä.
Joku oli muuten vissiin ostanu jo sen yhen sieltä Ukkolantieltä (minkä mieki meinasin mennä ostamaan
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
kyllä oli muuten varmasti sun autos joka tuli vastaan siellä hukanhaudalla liikenneympyrän lähellä (penttilään menevällä tiellä) tai sitten joku muu on myös hommannu samanlaisen etupuskurin??V-V kirjoitti:Riisikippo kirjoitti:V-V ajeli hukanhaudalla tänään tuossa 16.30 aikoja.. tulin vastaan vihreellä ransulla..
En oo mie ollu..olin duunissa...ja auto emännällä...sekin töissä...toivottavasti
eiku Emäntähän oliki vapaalla eilenRiisikippo kirjoitti:kyllä oli muuten varmasti sun autos joka tuli vastaan siellä hukanhaudalla liikenneympyrän lähellä (penttilään menevällä tiellä) tai sitten joku muu on myös hommannu samanlaisen etupuskurin??V-V kirjoitti:Riisikippo kirjoitti:V-V ajeli hukanhaudalla tänään tuossa 16.30 aikoja.. tulin vastaan vihreellä ransulla..
En oo mie ollu..olin duunissa...ja auto emännällä...sekin töissä...toivottavasti
Impala SS -62
Ford Model A 5W -31
Kadett C City -76 ja -77
Octavia vRS 4x4 -16
Ford Model A 5W -31
Kadett C City -76 ja -77
Octavia vRS 4x4 -16
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Tuota..
Mitenkäs se karting?
Löytyykö enemmän porukkaa, vai mennäänkö näillä? Veikkaan että noita joulukuun aikoja pitäisi ruveta varailemaan pikkuhiljaa nääs.
Näin pienellä porukalla varsin varmaan riittää ne 20min. ajovuorot, turha sitä on ruveta mitään kisaa vääntämään? Vai?
Käydään nyt joulukuussa (esim se 15.päivä) vetämässä harjotukset, ja sit otetaan tosissaan tammi-helmikuussa
Jos sit sais sen saunankin samaan systeemiin...
Mitenkäs se karting?
Löytyykö enemmän porukkaa, vai mennäänkö näillä? Veikkaan että noita joulukuun aikoja pitäisi ruveta varailemaan pikkuhiljaa nääs.
Näin pienellä porukalla varsin varmaan riittää ne 20min. ajovuorot, turha sitä on ruveta mitään kisaa vääntämään? Vai?
Käydään nyt joulukuussa (esim se 15.päivä) vetämässä harjotukset, ja sit otetaan tosissaan tammi-helmikuussa
Taitaa ainakin 4 olla näitä gsi malleja keltaisena sekä yksi keltainen 1.8 sportti on ainakintemevee kirjoitti:Niin eihän noita keltasia farkkuja olekaan Joensuussa kun joku neljä(-viisi)... Niistä kyllä tosiaan ton V-V:n pelin tunnistaa eroon. Loput on aika samannäkösiä...
Joku oli muuten vissiin ostanu jo sen yhen sieltä Ukkolantieltä (minkä mieki meinasin mennä ostamaan), tuli vaan tuolla sokkarin parkissa bongattua yks päivä.
^ Se oli semmonen ihan ok, suht peruskuntoinen gsi-malli.
(Hirveellä tuplaulostulolla, vähän rypistyneillä tummennuskalvoilla ja toimimattomalla takapyyhkimellä varustettuna
)
Olihan siinä vähän kaikkea pientä, itellä tyssäs ostohalut selkeään öljyn vuotamiseen.. Varsin kun oli noita Jjuniorin juttuja lukenu, niin päätös oli aika helppo.
(Hirveellä tuplaulostulolla, vähän rypistyneillä tummennuskalvoilla ja toimimattomalla takapyyhkimellä varustettuna
Olihan siinä vähän kaikkea pientä, itellä tyssäs ostohalut selkeään öljyn vuotamiseen.. Varsin kun oli noita Jjuniorin juttuja lukenu, niin päätös oli aika helppo.
Prkl.
Tilanne seilaa just niinkun olin pelännytkin
JOS mennään lauantaina 8.12. klo 15:00 radalle, ketä tulee mukaan?? Se olis nyt alkuun vaikka se 20min ajelut, 19€/nuppi. Ei oo paha.
- minä
- ChiEf
- CableGuy
- ?? muita ??
(15.12. ei vissiin kävis muille, kun minulle ja Jarikolle.)
Seuraava vaihtoehto tammikuussa tai helmikuussa, alkakaahan pistää kalenteriin vapaita lauantaita
Tilanne seilaa just niinkun olin pelännytkin
JOS mennään lauantaina 8.12. klo 15:00 radalle, ketä tulee mukaan?? Se olis nyt alkuun vaikka se 20min ajelut, 19€/nuppi. Ei oo paha.
- minä
- ChiEf
- CableGuy
- ?? muita ??
(15.12. ei vissiin kävis muille, kun minulle ja Jarikolle.)
Seuraava vaihtoehto tammikuussa tai helmikuussa, alkakaahan pistää kalenteriin vapaita lauantaita
Ainiin se, näinkin yksi päivä. Muuten ihan ok mutta se ulostulo oli aika ruma. Paljonko pitivät hintaa?temevee kirjoitti:^ Se oli semmonen ihan ok, suht peruskuntoinen gsi-malli.
(Hirveellä tuplaulostulolla, vähän rypistyneillä tummennuskalvoilla ja toimimattomalla takapyyhkimellä varustettuna)
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!